Gyvenimas

2018.05.05 13:25

Japonija sudarė lankytinų vietų sąrašą „idealiai kelionei“

BNS 2018.05.05 13:25

Japonija pradėjo plataus masto reklamos kampaniją, kuria į šalį sieks privilioti daugiau užsienio turistų, šeštadienį pranešė Japonijos nacionalinė turizmo organizacija (JNTO).

Kampanija „Raskite savo Japoniją“ siekiama pritraukti į šalį žmonių, pasiruošusių nukeliauti didelius atstumus. Taip pat siūloma neapsiriboti vien populiariausiomis vietomis ir pasinerti į Japonijos kultūrą, klestinčią toliau nuo įprastų turistinių maršrutų.

Specialiai šiai programai buvo sukurtas tinklalapis, kuriame patalpinta vaizdo įrašų apie Japonijos lankytinas vietas, ir televizijos reklama, skirta užsienio rinkoms.

Alejandro Gonzalez/Unsplash nuotr.

Japonų ekspertams atlikus keliautojų apklausą buvo sudarytas sąrašas lankytinų vietų ir veiklų „idealiai kelionei“. Jis paremtas pagrindiniais turistų interesais: gastronomija, tradicijos, gamta, miestas, poilsis, menas, aktyvus poilsis.

Vartotojai, atsakę į virtinę klausimų minėtame tinklalapyje, gali sukurti savo virtualų turą po Japoniją. Atsirinkus įdomiausias vietas galima susikurti individualų filmą.

Carlos Quiapo/Unsplash nuotr.

JNTO skelbia, kad ši kampanija yra svarbi pastaraisiais metais dedamų pastangų pritraukti daugiau užsienio turistų dalis. Nuo 2000-ųjų iki 2017-ųjų Japonijoje apsilankiusių užsienio turistų skaičius išaugo penkiskart: nuo 4,76 mln. iki 28,7 milijono.

Naujoji kampanija orientuota į keliautojus iš Europos, Šiaurės Amerikos ir Australijos. Iš šių žemynų atvykstantys keliautojai sudaro 11 proc. bendro turistų srauto. Šiuo metu daugiausia turistų į Japoniją atvyksta iš Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono šalių.