Gyvenimas

2021.12.05 08:39

„Chanel“ pažabojo įsismarkavusius pirkėjus: per metus korėjiečiams parduos tik po vieną rankinę

LRT.lt2021.12.05 08:39

Parduotuvės „Chanel“ Pietų Korėjoje nebesusitvarko su pirkėjais. Kai šie dar nespėjus atsidaryti parduotuvėms ėmė masiškai būriuotis prie durų ir urmu pirkti rankines bei pinigines, „Chanel“ įvedė naują taisyklę – viena rankinė vienam žmogui per metus. Taip siekiama pristabdyti įsismarkavusius prabangos prekių perpardavinėtojus, rašo leidinys „Hankook Ilbo“.

„Chanel Korea“ patvirtino naują politiką, pagal kurią vienas klientas per metus gali nusipirkti tik vieną „Timeless Classic“ rankinę ir vieną „Coco Handle“ rankinę. Taisyklė „viena rankinė vienam žmogui per metus“ taip pat taikoma ir smulkiajai odinei galanterijai.

Tokia priemonė pradėta taikyti dėl augančio „Chanel“ rankinių perpardavimo atvejų skaičiaus. Buvo pastebėta, kad žmonės nuo ankstyvo ryto stovi eilėse didžiuosiuose Seulo prekybos centruose, kuriuose įsikūrusios „Chanel“ parduotuvės, ir vos joms atsidarius puola į vidų. Nors daugelis pirkėjų nori rankinių sau, panašu, yra ir tokių, kurie vėliau jas brangiau perparduoda.

Viename interneto forume, kur dalinamasi informacija apie prabangos prekes, viena vartotoja rašė, kad ji būtų pasirengusi sumokėti perpardavėjui nuo 250 iki 340 JAV dolerių, kad tik nereikėtų laukti prie parduotuvės ir veržtis į vidų jai atsidarius.

„Chanel“ pakankamai dažnai brangina savo produkciją Korėjoje, tačiau atrodo, kad vartotojams tai nė motais. Rinkos analitikai teigia, kad pandemijos sąlygomis prabangos prekių paklausa augo, mat vartotojai negali patenkinti kelionių į užsienį poreikio.

„Chanel“ nėra vienintelis prabangos prekės ženklas, ribojantis pardavimus vienam žmogui. „Hermès“ leidžia vienam klientui įsigyti ne daugiau dviejų to paties dizaino rankinių per metus. „Rolex“ taip pat riboja pardavimus iki vieno ar dviejų laikrodžių vienam žmogui per metus.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt