Gyvenimas

2021.10.27 08:29

Kūnui išbudinti kavos puodelio nepakaks – energiją pažadinsite tik išjudinę raumenis ir sąnarius

LRT TELEVIZIJOS laida „Labas rytas, Lietuva“, LRT.lt2021.10.27 08:29

Be sporto – kaip be dantų valymo, bet per daug fizinės veiklos prie imuniteto stiprinimo taip pat neprisidės, pasakoja sporto treneris Deimantas Vaitkevičius. Ryte kūnui išbudinti nepakanka kavos puodelio – dar reikia išjudinti sąnarius, sustiprinti raumenis. Tik taip pažadinsite organizmo energiją, tiki pašnekovas.

„Kaip ir kiekvienas dalykas – kas per daug, tas nesveika. Taip ir fizinio aktyvumo mūsų kūnui reikia dozuotai, saikingai, ne per daug. Jeigu krūvio per daug, kūnas nesugeba atsistatyti, trūksta miego, skysčių, streso lygmuo aukštas, visa tai kaupiasi ir galų gale kažkur nusėda: mūsų sąnariuose, raumenyse...

Taip vietoje to, kad sustiprintume savo imunitetą, savo sveikatos rodiklius dar labiau spaudžiame žemyn, įkrentame į duobę. Prasideda įvairios ligos ir jaučiamės blogai“, – kalba laidos svečias.

Rūpinkitės sveikata: mankštos pratimai imuniteto stiprinimui

Laidai „Labas rytas, Lietuva“ jis paruošė rytinę treniruotę, tad jos intensyvumas nedidelis. Pašnekovas sako, kad kūnui bundant jį reikia paruošti darbui: išjudinti sąnarius, sustiprinti raumenis ir pažadinti organizmo energiją. D. Vaitkevičius pažymi: pasportuoti ryte reikia ir tiems, kurie jau išgėrė kavos puodelį. Be sporto – kaip be dantų valymo, teigia jis.

Laidoje jis parodė keletą pratimų, kurie padeda nubusti ryte ir sustiprinti imunitetą. Pirmiesiems kūno išjudinimo pratimams reikalinga kėdė. Dėkite ant kėdės koją, išsitempkite visu kūnu ir judinkite jį link kėdės ir atgal.

„Taip išjudinsite, ištempsite šlaunies ir klubinę sritį, blauzdą. Pridėkite rankų sukinukus į šonus – išjudinsite ir krūtininę, stuburo dalį“, – pasakoja jis.

Pratimą atlikite 30–60 sekundžių, po to pakeiskite kūno pusę. Kitas pratimas – pastačius koją ant kėdės į ją atsisukti šonu. Pasitempkite, pakelkite ranką į viršų ir įkvėpkite, o iškvėpdami tieskite ranką link kėdės laikydami ją pakėlę virš galvos. Pratimą atlikę ir su kita kūno puse dienai paruošite ir šonines kūno linijas.

Plačiau – spalio 18 d. laidos „Labas rytas, Lietuva“ įraše.

Rūpinkitės sveikata: mankštos pratimai imuniteto stiprinimui
Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt