Gyvenimas

2021.10.18 13:53

„Squid Game“ įkvepia verslus – nuo sausainių kepimo dirbtuvių iki manikiūro serialo tematika

LRT TELEVIZIJOS laida „Labas rytas, Lietuva“, LRT.lt2021.10.18 13:53

Rudenį pasirodęs serialas „Squid Game“ veda iš proto gerbėjus ir gerina rekordus. Verslas kaip įprastai nesnaudžia – siūlo su serialu siejamas pramogas bei prekes.

Skelbiama, kad „Squid Game“ gali būti tituluojamas visų laikų žiūrimiausiu. Pagal populiarumą jis pirmas ir Lietuvoje. Kiekviena kino sėkmė nuvilnija ir verslo pasaulyje. Sausainių kepimo pamokos – puikus pavyzdys.

„Žiūrėjau jį, įdomus, man labai patiko, o vieta, kur gaminami sausainiai, man paliko gilų įspūdį. Mūsų parduotuvė visada turėjo paslaugą, kur desertus gamina patys pirkėjai. Teliko pritaikyti temą. Mūsų lankytojai gana jauno amžiaus, taigi – šio serialo gerbėjai. Esu tikra, ne mes vieni naudosimės šio serialo populiarumu“, – mintimis dalijasi kepyklėlės savininkė Hao Dzing.

Serialo „Kalmaro žaidimas“ bumas: į tai sureagavo verslas – siūlo susijusias prekes ir paslaugas

Iššūkis labai paprastas: atkartojant serialo sceną iš trapios tešlos pasigaminti sausainį savo rankomis. Pramoga kainuoja 8 eurus.

„Pirmą sausainį pagaminau be vargo, bet su antruoju ėjosi ne taip sklandžiai. Jis sulūžo, nuo įtampos ėmė drebėti rankos. Pati kepinių dirbtuvių idėja nuostabi. Smagu, kad verslas reaguoja į naujas tendencijas. Jas diktuoja jaunoji karta, o paslaugų tiekėjai taikosi prie jo diktuojamo ritmo“, – sako pedagogė Liza.

Žinoma, priešingai nei seriale, nesėkmės atveju nėra taikoma mirties bausmė, o pavykus neskiriama didžiulė piniginė premija. Bet dalyviai sako – pakanka tai ir įsivaizduoti.

„Įsijaučiau ir pamaniau, kad jei būčiau to serialo veikėja, man ši pamoka būtų gyvybės ir mirties klausimas. Sausainiai tikrai labai trapūs ir juos sutraiškyti labai lengva“, – tikina pedagogė Vang Sinju.

Paskelbus pirmą tokį užsiėmimą dvidešimties dalyvių grupė užsipildė žaibiškai. Kepyklos įkūrėja neslepia džiaugsmo ne tik radusi naują nišą, bet ir radusi būdą jaunimą grąžinti į virtuvę. Reikėtų paminėti ir faktą, kad norint pažiūrėti serialą Kinijoje tenka ieškoti ne visai teisėtų būdų. Tačiau gerbėjų gretos dėl to nemažėja.

O štai serialo gerbėjos Kvala Lumpūre susižavėjimą serialu gali išreikšti užsukusios į grožio saloną. Salono vadovas Čin Kvan Hov teigia: „Serialas paliko neišdildomą įspūdį. Negaliu nustoti žavėtis režisieriaus kūrybingumu. Ir tada mums kilo elementarus klausimas, kodėl šia tema nesukūrus nagų dizaino linijos?“

Piešinių ant priklijuojamų nagų pasirinkimas tikrai didelis. Gerbėjai čia ras simbolikos iš kiekvienos serijos.

„Darbas nelengvas, piešiama ranka, todėl ties kiekvienu potėpiu tenka sulaikyti kvapą. Norime, kad kiekvienas mūsų nutapytas nagas būtų meno kūrinys“, – pažymi manikiūro meistrė Lim Pei Sin.

Vadovas neslepia: idėja gerokai papildė salono pajamas, tai gera reklama salonui. Serialo populiarumas kelia ne tik teigiamas emocijas. Kol verslai pelnosi iš gerbėjų, Didžiosios Britanijos policijai jau tenka platinti pranešimus, raginančius jaunimą nebandyti atkartoti ekrane matytų scenų.

Plačiau – spalio 18 d. laidos „Labas rytas, Lietuva“ įraše.

Serialo „Kalmaro žaidimas“ bumas: į tai sureagavo verslas – siūlo susijusias prekes ir paslaugas
Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt