Gyvenimas

2021.10.04 13:57

Ant Paryžiaus mados savaitės podiumo – dešimtmečių tradicijos įkvėptas „Givenchy“ žvilgsnis į ateitį

LRT.lt2021.10.04 13:57

Paryžiaus mados savaitei ritantis į antrąją pusę, pristatyta mados namų „Givenchy“ ir dizainerio Matthew M. Williamso kolekcija, skirta 2022-ųjų pavasariui ir vasarai.

Kai dizaineris Hubertas de Givenchy pradėjo bendradarbiauti su aktore Audrey Hepburn, jo įkurto prekės ženklo „Givenchy“ drabužiai pradėti vadinti apranga įžymybėms.

Šios tradicijos nenutraukia ir nuo 2020-ųjų birželio mados namams kuriantis amerikiečių dizaineris M. M. Williamsas, dirbęs su krepšininku Joshu Smithu, Z kartos aktoriais bei reperiais, pvz., Offset ar Tyga, Tommy Dorfman ir kt.

„Tačiau noriu ne tik puoselėti tradiciją, bet ir žvelgti į ateitį“, – apie savo kolekciją išplatintame pranešime teigė kūrėjas, veikiau eksperimentuojantis su gatvės mados estetika nei su septynis dešimtmečius gyvuojančia prekės ženklo stilistika. Galbūt todėl jo drabužiai traukia Tiesa, kai kurie modeliai įkvėpti senų H. de Ginvenchy eskizų.

Kaip rašoma vogue.com, kolekcijos drabužiai yra ganėtinai sudėtingų konstrukcijų ir nuo daugelio kitų mados savaitėje matytų kolekcijų drabužių labiausiai skiriasi skulptūriškumu, audinių standumu ir forma.

„Givenchy“ kolekcijos pristatymo akimirkos – nuotraukų galerijoje.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt