Gyvenimas

2021.03.15 11:47

Vasara nenumaldomai artėja, tad metas sustiprinti pilvo raumenis

LRT TELEVIZIJOS laida „Labas rytas, Lietuva“, LRT.lt2021.03.15 11:47

Vasarai nenumaldomai artėjant sveikatingumo mankštos trenerė Maja Segal dalijasi mankšta, skirta pilvo raumenims stiprinti.

„Pagrindinis pilvo raumenų grupės raumuo yra tiesusis pilvo raumuo. Jis ilgas raumuo, tęsiasi nuo krūtinės ląstos iki gaktikaulio. Tam, kad jį įdarbintume, tašką A ir tašką B turime priartinti vieną prie kito“, – pasakoja trenerė.

Gulkitės ant kilimėlio, naudokite ergonominę pagalvėlę, kad būtų patogiau paguldyti kaklą. Kelkite kojas ir jas sulenkite taip, kad keliai atsidurtų po klubakauliu. Dar vienas labai svarbus aspektas – juosmens padėtis.

Darbo savaitę pradėkime nuo sporto: pratimai pilvo raumenims stiprinti

„Jis turi būti paguldytas ant kilimėlio. Tam galite net rankomis paimti už dubens ir truputėlį jį stumtelti, kad juosmuo atsigultų ant kilimėlio. Visų pratimų metu stenkitės, kad juosmuo nekiltų nuo kilimėlio“, – aiškina M. Segal.

Įkvėpkite, su iškvėpimu įtraukite pilvą ir nuleiskite vieną koją, bandykite pirštais pasiekti kilimėlį neišpūsdami pilvo. Taip darykite keletą kartų keisdami kojas. Pasak trenerės, iš pradžių gali atrodyti, kad reikia kontroliuoti visko daug, tačiau techniką lengva perprasti.

Kitas pratimas atliekamas pasitelkus rankas: kelkite jas į viršų, prispauskite mentes. Kartu nuleiskite dešinę ranką ir kairę koją, tada – atvirkščiai, kairę ranką ir dešinę koją.

Daugiau pratimų – kovo 15 d. laidos „Labas rytas, Lietuva“ įraše.

Darbo savaitę pradėkime nuo sporto: pratimai pilvo raumenims stiprinti
Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt