Gyvenimas

2021.03.02 07:31

„AuGalingas iššūkis“: avižiniai blynai su uogomis

LRT.lt2021.03.02 07:31

Turbūt visi žinome apie daržovių naudą ir kaip svarbu jas įtraukti į mitybos racioną. Galbūt ryžtumėtės bent kartą per savaitę atsisakyti mėsos ir išmėginti įvairius patiekalus iš augalinių produktų – daržovių, kruopų ir ankštinių?

Jūsų dėmesiui – veganiškas šios savaitės patiekalas – avižiniai blynai su uogomis. Šiuo tinklaraščio „Valgykime sveikiau“ receptu dalijasi ne pelno siekiantis ir augalinę mitybą populiarinantis projektas „Tapk auGalingas“.

Reikės:

Blynams:

– 200 g avižinių miltų,

– 2 a. š. kepimo miltelių,

– ¼ a. š. druskos,

– 3 vidutinio dydžio gerai prinokusių bananų,

– 250 ml augalinio pieno,

– 2 šaukštų aliejaus.

Nevirtai uogienei:

– 2 stiklinių aviečių ar kitų uogų (jei šaldytos – atšildome),

– 2 šaukštų ispaninio šalavijo (dar vadinamų „chia“) sėklų,

– 4 datulių.

Gaminimas:

1. Pirmiausia pasiruošiame uogienę. Į maisto trintuvą sudedame atšilusias uogas su visomis išsiskyrusiomis sultimis. Jei naudojame šviežias uogas, kad būtų skysčiau, įpilame ¼ stiklinės bet kokių sulčių arba tiesiog vandens.

Suberiame ispaninio šalavijo sėklas ir datules. Sutriname, kad viskas gerai susimaišytų. Paliekame bent 15 min., kad išbrinktų sėklos ir uogienė sutirštėtų (arba tai padarome iš vakaro).

2. Ruošiame blynus. Dubenyje avižinius miltus sumaišome su kepimo milteliais ir druska. Bananus sutriname šakute ir sudedame į dubenį su miltais. Ten pat supilame pieną ir aliejų ir viską gerai sumaišome.

3. Keptuvėje įkaitintame aliejuje blynus gražiai apkepame iš abiejų pusių.

4. Ant vienos blyno pusės uždedame šaukštą uogienės, ant viršaus uždedame kitą blyna ir taip pakartojame su keliais blynais, kad gautųsi sluoksniuoti blynų bokšteliai. Ant viršaus galima dar užsipilti klevų sirupo ir papildomai užsiberti uogų.