Gyvenimas

2020.11.29 20:17

Alanas Dzeranovas papasakojo, kokie pratimai padės ištiesinti nugarą kūprinantis

LRT TELEVIZIJOS laida „Labas rytas, Lietuva“, LRT.lt2020.11.29 20:17

LRT TELEVIZIJOS laidoje „Labas rytas, Lietuva“ sporto treneris Alanas Dzeranovas pažymi, kad kūprinimosi problema aktuali ir jam pačiam. Keletas jo kasdien atliekamų pratimų – puiki prevencija prieš kūprinimąsi. „Padarę kompleksą pratimų pajausite, kaip jūsų krūtinė atsidaro, o kūnas tampa tiesesnis“, – teigia jis.

Nugaros zonos treniravimas aktualus ir pačiam A. Dzeranovui. Jis sako turįs polinkį kūprintis, arba genetiškai jo nugara – truputėlį palinkusi priekį, yra suapvalėję pečiai.

Vienas iš paprasčiausių pratimų, kuriuos galima atlikti, kad išvengtume kūprinimosi – ištiesus į priekį rankas delnais į viršų it meldžiantis taip jas ir palaikyti.

Sėdimam laikotarpiui – prevencija nuo kūprinimosi: Alano Dzeranovo pratimai nugarai stiprinti

„Tokiu būdu mes jau įdarbiname pečių rotatorius, t. y. tas raumenų grupes, kurios yra atsakingos už mūsų rankų išsukimą į išorinę pusę“, – kalba jis.

Toliau iš tokios pozicijos galima atlikti kitą pratimą – krūtinės atidarymo ir menčių suvedimo. Jį pakartoję kelis kartus pajusite, kaip bus įdarbinama viršutinė nugaros dalis, apatiniai ir viršutiniai trapeciniai raumenys. Toks pratimas padeda stiprinti nugarą.

Jeigu norite sunkesnio varianto, tam galite panaudoti gumas. Tada bus sudėtingiau, tačiau prireiks kartoti daug mažiau kartų. Tokį pratimą galite atlikti 4 kartus po 20 kartų.

„Padarę kompleksą pratimų pajausite, kaip jūsų krūtinė atsidaro, o kūnas tampa tiesesnis“, – tikina sporto treneris.

Daugiau pratimų – lapkričio 23 d. laidos „Labas rytas, Lietuva“ įraše.

Sėdimam laikotarpiui – prevencija nuo kūprinimosi: Alano Dzeranovo pratimai nugarai stiprinti