Gyvenimas

2020.11.22 14:20

Karantinas – ne pasiteisinimas nesirūpinti fiziniu aktyvumu: pratimai sportuoti lauke

LRT TELEVIZIJOS laida „Labas rytas, Lietuva“, LRT.lt2020.11.22 14:20

Nors daugelis šiuo metu didžiąją laiko dalį leidžiame namuose, tai joks pasiteisinimas nesirūpinti fiziniu aktyvumu. LRT TELEVIZIJOS laidoje „Labas rytas, Lietuva“ kineziterapeutė Daiva Janarauskienė parodė keletą pratimų, padėsiančių sportuoti savarankiškai tyrame ore.

Ne paslaptis, kad karantino metu mažiau judame. Kineziterapeutė siūlo ištaisyti šią situaciją paprastais, bet efektyviais pratimais su lazda. Anot D. Janaraukienės, jei neturite lazdos, puikiai tiks ir ilgas skėtis ar gamtoje rasta ilga šaka.

Pirmiausia padarykite pečių juostos apšilimą – pakelkite lazdą į viršų ja brėžkite gražų ratą aplink savo galvą. Kartokite tai 10–12 kartų, paskui pakeiskite kryptį.

Neleiskite karantinui supančioti kūno: paprasti, bet efektyvūs pratimai su lazda

Antro pratimo metu pakelkite lazdą virš galvos, o tada ją nuleiskite žemiau pečių nugaros pusėje. Nuleisdami lazdą ištieskite vieną koją atgal, sulig kiekvienu lazdos nuleidimu keiskite koją. Kartokite pratimą po 12–15 kartų su kiekviena koja.

Tada palikite lazdą žemiau pečių. Įkvėpdami lenkitės žemyn, iškvėpdami atgal. Tai padės išlaikyti tiesią nugarą ir tvirtus sėdmenis.

Daugiau pratimų – lapkričio 18 d. laidos „Labas rytas, Lietuva“ įraše.

Neleiskite karantinui supančioti kūno: paprasti, bet efektyvūs pratimai su lazda