Gyvenimas

2020.11.05 18:47

Po darbo energijai susigrąžinti užteks vos 10 minučių – kaip tai padaryti, parodė Alanas Dzeranovas

LRT TELEVIZIJOS laida „Labas rytas, Lietuva“, LRT.lt2020.11.05 18:47

Sportuoti svarbu visada, net jei įvestas karantinas. LRT PLIUS laidos „Į sveikatą!“ vedėjas Alanas Dzeranovas LRT TELEVIZIJOS laidoje „Labas rytas, Lietuva“ papasakojo, kaip išsklaidyti po darbo atsiradusį nuovargį vos per 10 minučių.

Jei po darbo jaučiatės užsisėdėjęs, net jaučiate, kad kažkur tempia kūno raumenis, pasak A. Dzeranovo, labai naudingas primirštas pratimas – „vaiko poza“.

Atlikdami šį pratimą galite net truputį palinguoti – ištempsite nugaros plačiuosius raumenis, kurie sėdint šiek tiek sutrumpėja.

Pratimai namų sąlygomis energijos ir žvalumo užtikrinimui

Kitas pratimas – pakilus iš „vaiko pozos“ ir susidėjus rankas ant kulnų giliai įkvepiant ir iškvepiant pasitampyti į priekį ir atgal. Šis pratimas padės „atidaryti“ krūtinės ląstą. Sėdint mėgstama kūprintis, tad krūtinės raumenys trumpėja.

„Atlikę šiuos kelis pratimus jūs jau pasijausite geriau, pakils energija“, – tikina LRT PLIUS laidos „Į sveikatą!“ vedėjas A. Dzeranovas.

Daugiau pratimų – lapkričio 2 d. laidos „Labas rytas, Lietuva“ įraše.

Pratimai namų sąlygomis energijos ir žvalumo užtikrinimui