Gyvenimas

2020.09.17 16:13

„Mados infekcijos“ dalyviai nuo virusų saugosi stilingai – papuošė skydelius

Eimantė Juršėnaitė, LRT.lt2020.09.17 16:13

Pavasarį bene svarbiausių garderobo akcentu tapo kaukės, o rudenį į mados kūrėjų akiratį vis dažniau patenka ir apsauginiai skydeliai. Praėjusią savaitę „Louise Vuitton“ pristatė savo sukurtą skydelį, o ketvirtadienį susitikę „Mados infekcijos“ dalyviai prisidengė skydeliais, dekoruotais festivalio simboliu – kaukole.

Pavasarį įvedus karantiną apsauginė kaukė tapo vienu iš garderobo akcentų. Internetinėse kūrėjų parduotuvėse atsirado kaukės puoštos įvairiais siuvinėjimais, atspaudais, margintos raštais ar savo prekės ženklo logotipais. Šį rudenį prekės ženklas „Louis Vuitton“ paskelbė, jog nuo spalio prekiaus ir apsauginiu skydeliu, kurio kraštai puošti mados namų raštu.

Dizaineriai Lietuvoje taip pat parodė, kad apsauginis skydelis gali būti stilingu, akį traukiančiu aksesuaru. Pristatydami spalį vyksiantį festivalį „Mados infekcija“ jo organizatoriai bei dalyviai susirinko dėvėdami apsauginius skydelius su „Mados infekcijos“ ženklu.

„Radome lietuvių gamintojus, kurie gamina kokybiškus apsauginius skydelius. Mums patiko jų dizainas, tik nutarėme jį papuošti savo logotipu. Taip norime parodyti, kad saugumas renginio metu mums labai svarbus. Kadangi kartais dar tenka pastebėti, jog kaukes žmonės dėvi netinkamai, norėdami užtikrinti saugumą, visus, kurie dirbs festivalyje aprūpinsime ir kaukėmis, ir skydeliais“, – portalui LRT.lt festivalio idėjinė vadė, dizainerė Sandra Straukaitė.

Taip pat skaitykite