Gyvenimas

2020.09.15 11:14

Ant Niujorko mados savaitės podiumo – lietuvės Grėtės Švėgždaitės kurti šilko aksesuarai

Eimantė Juršėnaitė, LRT.lt2020.09.15 11:14

Viename svarbiausių metų mados renginių, Niujorko mados savaitėje, pristatyti ir kūrėjos iš Lietuvos Grėtės Švėžgdaitės šilko aksesuarai, ne kartą matyti ir žinomuose užsienio mados žurnaluose. Kūrėja portalui LRT.lt pasakojo, kad dalyvauti mados savaitėje ją pakvietė kūrėjai, ieškantys jaunų prekės ženklų iš viso pasaulio.

Pati kūrėja sakė iki paskutinės minutės nepraradusi vilties, kad ir jai pavyks gyvai pamatyti, kaip ant podiumo pristatomi jos darbai, tačiau dėl pandemijos viską teko stebėti nuotoliniu būdu.

Renginys vyko atviroje erdvėje – podiumas driekėsi ant vieno iš Manhatano daugiaaukščių stogų. Jį stebėti galėjo ribotas kiekis žmonių – Niujorke gyvenančios žvaigždės, influenceriai, mados pasaulio atstovai.

Tiesa, prekės ženklo „Gretes.Shop“ kūrėja pasakoja, kad jos kelionė į mados savaitę prasidėjo dar metų pradžioje. „Šis renginys skirtas jauniems prekių ženklams, gyvuojantiems maždaug kelis metus.

Organizatoriai ieško prekių ženklų, kuriuos pakviečia į atrankas. Taigi apie tai, kad esu pastebėta ir kviečiama į atranką sužinojau metų pradžioje, gavusi kvietimą dalyvauti. Į atrankas patenka apie 70 jaunų kūrėjų iš viso pasaulio, taigi tai man labai didelis pasiekimas“, – džiaugėsi 2018-aisiais atsiradusio prekės ženklo įkūrėja.

Kadangi pati Grėtė Niujorko mados savaitėje dalyvauti negalėjo, savo darbus išsiuntė paštu. Niujorke dirbanti didžiulė stilistų ir vizažo meistrų komanda gavusi aksesuarus turėjo paruošti įvaizdžius, kurie buvo pristatyti mados savaitės metu.

Iš tiesų tai nėra pirmas kartas, kai G. Švėgždaitės kuriami aksesuarai patraukia dėmesį – jų nuotraukos ne kartą buvo atsidūrusios britų „Vogue“ ar „Weekly Style“ žurnaluose.

„Pradėjusi kurti savo prekės ženklą, norėjau suktis ne tik Lietuvos rinkoje. Juolab, kad šilo aksesuarai pirmiausia išpopuliarėjo JAV ar didesnėse Europos šalyse. Taigi aš kryptingai dirbau siekdama savo tikslo ir labai džiaugiuosi, kad pavyko bendradarbiauti su žinomais mados žurnalais“, – kalbėjo G. Švėgždaitė.

Taip pat skaitykite