Gyvenimas

2020.04.23 14:46

Naujausią lietuviškų vyriškų paltų ir striukų kolekciją įkvėpė išsiilgta jūra

LRT.lt2020.04.23 14:46

Prekės ženklo „inAVATI“ ir mados analitiko Arnoldo Remeikos bendradarbiavimas nebuvo vienkartinis – po sėkmingos debiutinės vyriškų paltų kolekcijos jie grįžta su naujienomis. Šįkart įkvėpimu sukurti kelis naujus paltus, lietpalčius ir striukes tapo Baltijos jūra – bendra kolekcija ir pavadinta tiesiog „Inspired by the sea“ (liet. „Įkvėpta jūros“), ir COVID-19 pandemijos akivaizdoje šis ryšys su gamta įgauna dar ypatingesnę prasmę, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Naujus modelius sukūrėme ir pagaminome dar iki karantino paskelbimo, tad negalėjau net nujausti, kad vos po kelių dienų, jau būnant izoliacijoje Vilniuje, tik ir galvosiu apie tai, kaip pasiilgsiu jūros, Šiaurinio molo, prie kurio prabėgo vaikystė, ilgų pasivaikščiojimų ties mano taip mėgstama Olando kepure. Nesulaukiu, kol vėl galėsiu užlipti ant bangolaužių ir leisti vėjui pūsti tiesiai į veidą. Aišku, tam visada reikia tinkamo drabužio, todėl būtent tokių sukūrėme“, – pasakoja iš Klaipėdos kilęs A. Remeika.

Paskutinį kartą prie Baltijos jis lankėsi vasario pradžioje, kai siaučiant stichijai su klaipėdiete fotomenininke Cveti Zabiela prie jūros fotografavo modelius iš naujausios kolekcijos. Visi jie nors ir įkvėpti jūros, yra universalūs – tinka dėvėti ir gamtoje, ir didmiesčio gatvėse, ir laisvalaikiu, ir keliaujant į darbą biure, ir vairuojant, ir lekiant per miestą paspirtuku.

Kai pernai rudenį pasirodė pirmoji bendra klasikinių, bet moderniai adaptuotų vyriškų paltų kolekcija tapo aišku – Lietuvos vyrams tokių viršutinių rūbų seniai trūko, sėkmingai kolekcija debiutavo ir užsienyje.

„Matome, kad vyrams mūsų eksperimentai patinka, jie vis drąsiau praveria parduotuvės duris, auga vyriškų drabužių pardavimai ir mūsų internetinėje parduotuvėje. Be abejo, šis pavasaris yra kitoks, juntama įtampa ir nerimas, tačiau pavasaris jau atėjo, gyvenimas nestovi vietoje, visiems – tiek moterims, tiek vyrams – norisi atsinaujinti. Tik šįkart, matyt, visi norėsime investuoti į kokybišką, ilgai tarnausiantį daiktą, racionaliau planuosime pirkinius ir pirmenybę teiksime kokybei ir pridėtinei vertei“, – prognozuoja „inAVATI“ atstovė Meda Jonaitytė.