Gyvenimas

2020.04.20 14:04

Daug sėdintiems – metas pajudėti: treniruotė kojoms padės išvengti nugaros skausmo

LRT TELEVIZIJOS laida „Labas rytas, Lietuva“, LRT.lt2020.04.20 14:04

Veikiausiai nugaros skausmas kankina daugelį žmonių, dirbančių sėdimą darbą. Kaip LRT TELEVIZIJOS laidai „Labas rytas, Lietuva“ sako sporto ir sveikos gyvensenos treneris Ignas Bakėjus, nugaros skausmų gali padėti išvengti nesudėtingi kojų pratimai.

Daugelis mano, kad dėl geliančio skausmo nugaros apačioje kalti vien tik silpni nugaros raumenys, kiti kaltina įtemptą gyvenimo tempą ar patiriamą stresą.

„Nugaros skausmą gali sukelti tai, kad dėl sėdimo darbo sutrumpėja dvigalvis šlaunies raumuo. Jums atsistojus jis išsitempia ir paveikia nugaros raumenis. O jei dar sėdėdami kūprinatės, nugaros raumenys tarsi atsiduria kryžminėje ugnyje, o mes jaučiame skausmą“, – sako I. Bakėjus.

Anot jo, nugaros skausmo galime išvengti aktyviai gyvendami ir mankštindami šlaunis, o kaip tai padaryti – vaizdo reportaže.

Išvaduoti nugarą iš „kryžminės ugnies“: treneris Ignas Bakėjus kviečia į mankštą