Gyvenimas

2020.04.07 08:23

Išbandykite – paprasti kvėpavimo pratimai, padėsiantys nuraminti ir kūną, ir mintis

žiūrėkite įrašą
LRT TELEVIZIJOS laida „Labas rytas, Lietuva“, LRT.lt2020.04.07 08:23

Jogos mokytojas Vyrenijus Andrijauskas LRT TELEVIZIJOS laidoje „Labas rytas, Lietuva“ rodo, kaip atlikti kvėpavimo pratimus, kurie padeda atsipalaiduoti, suteikia energijos ir, svarbiausia, yra visai nesudėtingi. „Juos tiks atlikti ir ryte, ir po pietų, ir darbo vietoje, ir namuose“, – sako V. Andrijauskas ir įspėja, jog atliekant pratimus labai svarbu šypsotis.

1 pratimas. Pečių kilnojimas

„Svarbu nepamiršti kvėpuoti tik per nosį ir būti atsipalaidavus“, – atkreipia dėmesį jogos mokytojas ir rodo, kaip atlikti pirmąjį atsipalaidavimo pratimą.

Rankas priglausti prie šonų delnais žemyn. Keliant pečius įkvėpti, nuleidžiant – iškvėpti. Pratimą rekomenduojama atlikti 20–30 kartų, tačiau jei jaučiate, kad ima svaigti galva, pratimą nutraukite.

2 pratimas. Rankų tiesimas į tris skirtingas puses

Rankos tiesiamos į tris skirtingas puses. Pro nosį iškvepiama tada, kai tiesiamos rankos. Apie įkvėpimą galvoti nereikia – tai kūnas padarys savaime, sako jogos mokytojas.

Žvilgsnis koncentruojamas į pirštus, svarbu nepamiršti šypsenos. Pratimą atliekame 20-30 kartų. Jo metu sukiojasi stuburas, dirba juosmuo, kuriame įprastai susikaupia daug įtampos.

3 pratimas. Stuburo tiesinimas

Rankas iškelti virš galvos, delnus suglausti. Patogiai atsistoti, plačiau laikyti pėdas. Iš pečių tarsi „traukti“ save į viršų. Žvilgsnis nukreiptas į rankas, iškvėpiama tuomet, kai rankos keliamos į viršų.

Daugiau kvėpavimo pratimų – laidos įraše:

Labas rytas, Lietuva I d. Įkvėpti, iškvėpti: paprasti pratimai padės ir nurimti, ir atsipalaiduoti
Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt.