Gyvenimas

2020.02.10 07:00

Pasitikrinkite: šie 5 pratimai parodo, kokia iš tiesų yra jūsų fizinė būklė

žiūrėkite įrašą

„Daug jaunų žmonių nesugeba atlikti šių paprastų testų. Liūdnas vaizdas, nes šiame kūne jiems reikės nugyventi dar ne vieną dešimtį, o jis jau yra šiek tiek subyrėjęs. Savimi reikia rūpintis“, – sako sporto trenerė Laura Braziulytė ir pristato 5 pratimus, kurie parodo žmogaus kūno galimybes.

Pasak LRT TELEVIZIJOS laidoje „Labas rytas, Lietuva“ viešėjusios L. Braziulytės, šie testai taip pat gali būti atliekami kaip rytinė mankšta ar apšilimas prieš treniruotę.

Prasibudinimui – virtinė testų: pasitikrinkite, kokios būklės yra jūsų fizinė forma

1. Ištiesti rankas į šonus ir sunerti pirštus už nugaros. Šis pratimas parodo, kiek įsitempusi jūsų pečių raumenų juosta. Jeigu sunerti pirštus pavyko – nerimauti nereikia.

2. Gilus pritūpimas. Šis pratimas parodo, ar jūsų klubų ir čiurnos sąnariai yra pakankamai mobilūs. Jeigu atliekant šį pratimą žmogus ima kūprintis, į viršų kyla kulnai, tai reiškia, kad derėtų susirūpinti ir kai kuriuos pratimus daryti labai atsargiai.

3. Atsisėdus ant žemės ir ištiesus kojas, rankomis paliesti kojų pirštus. Šis pratimas parodo, ar žmogus yra pakankamai lankstus. Jeigu kojų pirštų pasiekti nepavyko, reiškia, kad jūsų dubens padėtis nėra taisyklinga, kai kurie raumenys yra sutrumpėję.

4. Stovėjimas ant vienos kojos sunėrus rankas priekyje. Taip stovint dirba visi stabilizuojantys raumenys. Žmonės iki 60-ies metų taip turėtų lengvai išstovėti pusę minutės. Pratimą reikia pakartoti užmerktomis akimis ir išstovėti 20 sekundžių.

5. Lentos pratimas. Jis atskleidžia bendrą kūno raumenų ištvermę ir jėgą, parodo, ar pakankamai stipri yra kūno ašis – pilvo presas. Jeigu ji stipri, tai ir visas kūnas yra stiprus, o laikysena taisyklinga. Lentos pozicijoje reikia išbūti minutę.

Visi 5 pratimai ir kaip taisyklingai juos atlikti – vaizdo įraše:

Prasibudinimui – virtinė testų: pasitikrinkite, kokios būklės yra jūsų fizinė forma