Gyvenimas

2020.01.01 07:57

Ką daryti, kad rytas po triukšmingos Naujųjų nakties būtų lengvesnis

LRT.lt2020.01.01 07:57

Nors visuomet svarbu jausti saiką, po audringo Naujųjų vakarėlio dažnas atsikelia prastai besijausdamas.

„Eurovaistinės“ vaistininkai sako, kad sausio 1-ąją sulaukia klientų, kurie domisi, kaip kovoti su pagiriomis, rašoma pranešime žiniasklaidai. Nors vaistininkai sako, kad geriausias būdas jų išvengti – saikas vakarėlio metu, tačiau pasitaiko, kad jis pamirštamas.

Vaistininkai pastebi, kad dažnai prastos savijautos priežastimi tampa ir tai, kad vakarėlio metu buvo išgeriama nepakankamai vandens. Vanduo kažkiek padeda kompensuoti dėl alkoholio prarastus skysčius.

Nubudus ryte jaučiant galvos skausmą vaistininkai pataria gerti saldžią juodą arbatą, kuri padės atsistatyti organizmui ir pasirūpinti, kad netrūktų gliukozės.

Po vakarėlio vertėtų skirti dėmesio ir savo mitybai. Tądien vaistininkai rekomenduoja valgyti sultinį ar rūgščią kopūstų sriubą. Taip pat organizmui naudingas magnis ir vitaminas C, kuriuo atsargas organizme po audringo vakarėlio vertėtų papildyti. Vaistininkai rekomenduoja gerti vandenį, pagardintą citrina, arba vitaminu C.

Taip pat patariama nepamiršti ir dar vieno efektyvus būdo kovoti su prasta savijauta – miego. Pasak sveikatos specialistų, alkoholis yra kokybiško miego priešas, todėl padauginę svaigiųjų gėrimų pasistenkite miegoti kiek galima ilgiau ir, jeigu tik yra galimybė, neskubėkite keltis bei ilgiau pasivartykite lovoje.

Taip pat skaitykite