Gyvenimas

2019.11.14 14:16

Kasmet širdį virpinančias reklamas kuriantys britų prekybininkai jau pristatė naują kalėdinę istoriją

pamatykite reklamos klipą
LRT.lt2019.11.14 14:16

Jungtinės Karalystės parduotuvių tinklai „John Lewis“ ir „Whiterose“ suvieniję jėgas sukūrė šventėms skirtą reklaminį filmuką bei tikisi, kad pagrindinis jo herojus drakoniukas Edgaras įkaitins atmosferą prieš šventes.

Šventinė reklamos kampanija, kainuojanti apie 7 mln. svarų sterlingų (per 8.1 mln. eurų), manoma, surinks milijonus peržiūrų internete. Milijonus peržiūrų surinko ir praėjusių metų prekybos tinklo reklama, kurioje nusifilmavo legendinis britų atlikėjas Eltonas Johnas.

Kaip rašoma theguardian.com, sėkmės tikimasi sulaukti ir šiemet, nes drakoniukas Edgaras atrodo labai mielas, o jo istorija – virpinanti širdį.

Beje, prekybininkai tikisi užsidirbti ir pagamindami drakoniuko Edgaro žaislą, o taip pat knygeles bei pižamas su jo atvaizdu. Kaip rašoma theguardian.com, kompanija tikisi ne tik užsidirbti, bet ketina ir paaukoti 150 tūkst svarų sterlingų (apie 174 tūkst. eurų) labdarai.

Taip pat skaitykite