Gyvenimas

2019.09.23 16:21

Mankšta nuolat sėdintiems: pakaks dviejų minučių ir savijauta pasikeis

LRT TELEVIZIJOS laida „Labas rytas, Lietuva“2019.09.23 16:21

Sėdint yra labai spaudžiami stuburo diskeliai, apkrauta pečių juosta, todėl skauda ne tik pečius, bet ir galvą, sakė sporto trenerė Gerda Danylaitė, kuri LRT TELEVIZIJOS laidoje „Labas rytas, Lietuva“ pristatė mankštą, tinkančią tiems, kurie darbe beveik visą dieną praleidžia ant kėdės.

„Ši mankšta suaktyvina raumenis, kraujotaką, gerina laikyseną, o tai aktualu, nes sėdime susikūprinę, sutraukiame pečius, sutrumpėja krūtinės raumenys”, – sakė G. Danylaitė.

Pasak trenerės, būnant darbe sportuoti reikėtų kas valandą, o jei tam nėra galimybės, tai kas valandą bent pajudėti – pasukti pečius, ištiesti rankas, pasivaikščioti, kad ir iki virtuvės įsipilti vandens.

Visa daug sėdintiems skirta mankšta trunka 10 minučių. Bet G. Danylaitė teigė, kad pakaks ir 1-2 minučių, kelių bazinių pratimų, kad savijauta taptų geresnė.

Mankštos pratimai – laidos įraše (nuo 13.50 min.):

Kviečiame suklusti tuos, kurie daug dirba sėdėdami: mankšta sušildanti sąnarius ir išjudinanti visą kūną