Gyvenimas

2019.05.27 08:57

Ryte skubantiems – košė be pridėtinio cukraus, kuri patiks ir smaližiams

LRT.lt2019.05.27 08:57

Nors rytais ne visuomet turime laiko pusryčiauti, sutrumpinti pusryčių laiką galime pasirinkę lengvai pagaminamus patiekalus. Vienas tokių – avižų košė, kuri ne tik suteikia sotumo visam rytui, bet ir pasižymi maistingomis savybėmis. Be to, pasirinkus tinkamus pagardus košė gali tapti tikru skanėstu.

Kaip ir verdant kitas košes, avižas pusryčiams geriausia rinktis viso grūdo. Taip su jomis gausime daugiau skaidulų ir kitų maistinių medžiagų.

Nors avižinę ir kitas košes dažniausiai saldiname cukrumi, saldumo košei gali suteikti ir kiti ingredientai – švieži ir džiovinti vaisiai, natūralūs sirupai, pienas. Šįryt pamėginkite pasigaminti saldžią košę be pridėtinio cukraus su uogomis, riešutų sviestu ir klevų sirupu.

Košei reikės:

50 g. viso grūdo avižinių dribsnių

100 g. migdolų ar kitų riešutų pieno (rinkitės rūšį be pridėtinio cukraus arba naudokite karvės pieną)

1 banano

saujos šilauogių ar kitų mėgstamų uogų

1 šaukštelio linų sėmenų ar moliūgų sėklų

1 šaukštelio žemės ar migdolų riešutų sviesto

1 šaukšto klevų sirupo

Avižinius dribsnius su pienu nedideliame puode ant nekaitrios ugnies virkite pagal nurodytas instrukcijas arba apie 5 minutes. Kol košė verda, dubenėlyje šakute sutrinkite bananą. Sutrintą bananą dėkite į puodą su avižomis ir dar minutę pavirkite.

Išvirtą košę pilkite į dubenėlį, pabarstykite sėklomis ar sėmenimis, berkite uogas, užpilkite klevų sirupu ir dėkite riešutų sviestą.