Gyvenimas

2019.04.16 07:04

Energijos užtaisas: trumpa, bet efektyvi ryto mankšta

LRT TELEVIZIJOS laida „Labas rytas, Lietuva“, LRT.lt2019.04.16 07:04

Jei savaitės pradžioje nepasportuosi, tai visą likusią rasi ir daugiau priežasčių nesportuoti – sutinka sporto treneris Šarūnas Leonavičius. Net jei pirmadienį nepasportavote, padėtį galite pataisyti antradienį. Išlipus iš lovos treneris siūlo iškart išjudinti sąnarius.

Treneris siūlo rytinę mankštą pradėti nuo galvos sukimo puslankiu nuo vieno peties iki kito, po to – iš viršaus į apačią. Išjudinus kaklą treneris pataria skirti dėmesio pečiams ir alkūnėms.

„Galvokite, kad mūsų rankos yra kaip teptukai. Piešime ant sienos“, – LRT TELEVIZIJOS laidoje „Labas rytas, Lietuva“ kitą pratimą pristatė Š. Leonavičius. Toks pratimas padeda išjudinti riešus. Tai ypač aktualu daug kompiuteriu besinaudojantiems žmonėms.

Vėliau reikėtų puslankiu sukti klubus, kelius ir čiurnas.

Apšilus treneris rekomenduoja atlikti įvairių įtūpstų, taisyklingų pritūpimų ir patobulintą „lentos“ pratimą.

Visa mankšta – laidos įraše (nuo 15.18 min.).

 

Naujausi

Paieškos rezultatai

20180218

Įkelk naujieną

Nuotraukos
Nuotraukos
Kelkite nuotraukas tiesiai iš kompiuterio arba spauskite pridėti nuotrauką/as
Nuorodos į audiovizualinę informaciją
Autorius