Gyvenimas

2019.04.13 13:46

„Leonsenberg“ duetas: kolekcija žadina mintis ir kelia spėliones

LRT.lt 2019.04.13 13:46

Prekės ženklą „Leonsenberg“ kuriantys dizaineriai Viktorija Rosenberg ir Paulius Leonas ant „Mados infekcijos“ podiumo pristatė kolekciją, pavadintą „Pabusk“ („Wake up“) – tai, ką matome mus supančioje aplinkoje – nebūtinai yra tikra, t. y. nebūtinai turi tiesioginę reikšmę, primena kūrėjų duetas.

Socialinių tinklų populiarumo laikais, pažįstamų ir žinomų žmonių paskyrų spindesys kartais verčia jaustis taip, tarsi visiems sekasi geriau nei tai. „Tačiau kiekvienas matome tai, ką norime matyti. Todėl kolekcija „Wake up“ skatina į tam tikrus dalykus pažvelgti atidžiau – ne iš kiekvienam patogios, priimtinos pozicijos.

Konkrečių kolekcijos aspektų atskleisti nesinori – norime duoti laisvę žiūrovui. Galbūt kolekcija „Wake up“ sukels tam tikrų minčių, klausimų, spėlionių, emocijų ar interpretacijų“, sako kūrėjai. Mada, pasak jų, nėra vien drabužiai, tai veikiau būdas ką nors garsiai išsakyti.

Į duetą jie susibūrė prieš keletą metų, dar būdami studentai. „Leonsenberg“ išsiskiria ryškiomis spalvomis ir įvairiais raštais, o pagrindine prekės ženklo vertybe dizaineriai vadina unikalumą.

Kiekvienas klientas turėtų pasijausti išskirtinis, nes prekės ženklas pagamina ne daugiau dešimties kiekvieno modelio drabužių.

Tai rodo, kad kūrėjų dizaino filosofija puikiai dera su šių metų „Mados infekcijos“ šūkiu „Mes nekuriame šiukšlių“. Pirmoji „Leonsenberg“ kolekcija, pristatyta 2016 m. festivalyje, vadinosi „Anti.mas“ ir skatino vengti masinio vartojimo.