captcha

Jūsų klausimas priimtas

Išgėrusių žmonių automobilių parvairavimu užsiimantys verslininkai nestinga klientų

Automobilio parvairavimo paslaugą teikiančios taksi įmonės rinkoje – ne naujiena. Nepaisant to, jaunos bendrovės „mydriver.lt“, kurios pagrindinis darbas – parvairuoti įkaušusių žmonių automobilius namo, įkūrėjai jaučiasi inovatoriais ir pasakoja apie plėtrą.
Erinijus Getautis ir Evaldas Poškys. J. Kalinsko (15min.lt) nuotr.
Erinijus Getautis ir Evaldas Poškys. J. Kalinsko (15min.lt) nuotr.

Automobilio parvairavimo paslaugą teikiančios taksi įmonės rinkoje – ne naujiena. Nepaisant to, jaunos bendrovės „mydriver.lt“, kurios pagrindinis darbas – parvairuoti įkaušusių žmonių automobilius namo, įkūrėjai jaučiasi inovatoriais ir pasakoja apie plėtrą.

„Mydriver.lt“ buvo įkurta kiek daugiau nei prieš metus. Iki tol automobilio parvairavimo paslaugą daugiausia teikė įvairios taksi įmonės. Tačiau vienas „Mydriver.lt“ įkūrėjų Erinijus Getautis 15min.lt pasakojo, kad tyrė rinką prieš atidarydamas įmonę – toli gražu ne visoms taksi būdavo įmanoma prisiskambinti, kitos nenorėdavo suteikti tokios paslaugos.

„Taksi įmonės turi užtektinai klientų, gal dėl to tokios paslaugos nebeteikia. Kiek yra tekę naktį pasitikrinti, kas veikia, kas ne, tai naktį net ragelio nekėlė tos įmonės, kurios deklaruoja, kad veža, kad galima joms skambinti visą parą. Manome, kad esame Vilniuje vieninteliai, be konkurencijos. Užėmėm mažą dalelę rinkos, bet norai dideli, kaip ir, matyt, galimybės“, – 15min.lt pasakojo E.Getautis.

Vien tik automobilio parvairavimo paslaugą teikiančių įmonių daugiau nėra, daugiausia tą daro taksi įmonės. Tačiau ne visos didelės bendrovės yra suinteresuotos tokia plėtra.

Pavyzdžiui, „Smart Taxi“ tokios paslaugos nesiūlo ir kol kas net negalvoja apie tai, nes turi kitų plėtros planų. Tiesa, visiškai tokios paslaugos neišsižada. O E. Getautis mano atradęs aukso gyslą. Kadangi paslauga yra nepigi, „Mydriver.lt“ skambučių sulaukia tik iš pasiturinčių žmonių.

Jokių studentų

„Kai mes atsiradom, manėm, kad klientai bus studenčiokai. Bet, matyt, jie važiuoja patys, ar išgėrę, ar neišgėrę. Mūsų klientai yra vidutinė ir aukštesnioji klasė. Tikrai vežėme ir vienus turtingiausių Lietuvos žmonių, televizijos žmones, netgi Seimo narį vežėme. Tai yra ganėtinai daug uždirbantys žmonės, automobiliai yra ganėtinai nauji. Galbūt ir dėl kainos – ji yra didesnė nei taksi“, – pasakojo E.Getautis.

Jeigu jūsų automobilį reikės vairuoti ne daugiau nei 10 kilometrų, tai jums kainuos 11,6 euro, jeigu 15 – 15,9 euro, 30 kilometrų – 29 eurai ir t.t.

„Tai yra atsakingi žmonės, kurie gali sau leisti atsipalaiduoti ir už tą paslaugą susimokėti. Klientai yra labai padorūs, išsilavinę“, – E.Getautis pasakojo, kad jam dar neteko vežti tokio žmogaus, su kuriuo būtų sunku susišnekėti ar kuris nebepastovėtų ant kojų.

Tiesa, verslininkui baisu, kad kai kurie potencialūs klientai greičiausiai sėda prie vairo patys.

„Yra labai baisu, kai paskambina klientai ir klausia, kada jūs būsite. Sakome, kad už pusvalandžio. Kai kuriems būna per ilgai laukti. Tai yra tokių, kurie važiuoja, bet yra, kurie nebenori rizikuoti. Nebeverta ir po taurės šampano sėsti prie vairo“, – pasakojo jis.

Kol kas „Mydriver.lt“ jis dirba kartu su kitu įmonės įkūrėju, taip pat kartais, esant reikalui, samdo papildomų vairuotojų. Tačiau įmonė ketina plėstis.

Kelsis ir į kitus miestus

Pirma naujovė – jau nuo pavasario bendrovės vairuotojai namo galės parvairuoti ne tik automobilį, bet ir motociklą.

„Automobilių mums daugiau nereikia, bet samdysime daugiau vairuotojų. Jau informuojame klientus, kad pradėjome motociklų parvairavimo paslaugą teikti. Galbūt plėsimės į kitus miestus, kokybė gerės, bus greitesnis prisistatymas iki vietos“, – sakė E.Getautis.

Dabar „Mydriver.lt“ vairuotojas atvažiuoja per pusvalandį ar trumpiau, ilgiausiai jo gali tekti laukti 40 minučių. Kol kas per savaitgalį įmonė sulaukia nuo kelių iki keliolikos klientų skambučių. Nors parvairuoti tenka prabangius automobilius, jų savininkai nenurodinėja, kaip ir ko nedaryti.

„Važiuojame ganėtinai atsargiai, nes tai svetima mašina. Jei kokį visureigį vairuoji, tai klientas sako – čia gi ne lengvoji mašina, važiuok normaliai, spausk gazą. Važiuojame taip, kaip važiuotume su savo automobiliu“, – pasakojo E.Getautis.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...