captcha

Jūsų klausimas priimtas

Magistralės „Via Baltica“ atkarpoje ribos eismą: įspėja apie spūstis

Nuo balandžio vidurio vairuotojams, vykstantiems magistrale „Via Baltica“ iš Panevėžio Kauno link, reikėtų gerokai apmąstyti, kurį maršrutą rinktis, kad nepatektų į spūstis, rašoma bendrovės „Panevėžio keliai“ pranešime spaudai.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Nuo balandžio vidurio vairuotojams, vykstantiems magistrale „Via Baltica“ iš Panevėžio Kauno link, reikėtų gerokai apmąstyti, kurį maršrutą rinktis, kad nepatektų į spūstis, rašoma bendrovės „Panevėžio keliai“ pranešime spaudai.

Skelbiama, balandžio viduryje pradedami rekonstrukcijos darbus tarptautinėje magistralėje „Via Baltica“: magistralinio kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai atkarpoje nuo 8,32 iki 23,36 kilometro.

Pradedamas rekonstruoti 15,04 kilometro ilgio ruožas driekiasi Panevėžio rajono Ramygalos seniūnijos žemėmis, nuo Šilaičių kapinių iki Ramygalos miestelio ribos. Palei kelią išsidėstę kaimai: Šilaičiai, Barklainiai II, Uliūnai, Dumlaukiai, Barklainiai I, Rimaisai, Masiokai. Ši atkarpa – „Via Baltica“ trasos dalis, taip pat priklausanti ir transeuropiniam TEN–T kelių tinklui.

„Didelės darbų apimtys ir labai trumpi jų įgyvendinimo terminai (8–9 mėnesiai), neišvengiamai sąlygoja eismo ribojimus. Daugeliu atvejų eismas bus organizuotas viena kelio puse, reguliuojamas laikinaisiais šveisoforais, todėl vairuotojų prašome numatyti šiai atkarpai įveikti daugiau laiko, nei įprasta, arba rinktis kitus galimus maršrutus. Pavyzdžiui, į Ramygalos miestelį galima važiuoti per Katinų ir Jotainių gyvenvietes, Kėdainius galima pasiekti per Krekenavą“, – informavo „Panevėžio kelių“ Panevėžio filialo direktoriaus pavaduotojas statybai Saulius Stravinskas.

Pasak bendrovės, rekonstrukcija bus vykdoma kelio sklypo ribose. Siekiama modernizuoti šį eismo saugumo prasme sudėtingą kelio ruožą, kad jis atitiktų ES kelių infrastuktūros plėtros reikalavimus, užtikrintų saugų susisiekimą.

Eismo intensyvumas šioje „Via Baltica“ trasos dalyje siekia beveik 7 tūkst. automobilių per parą. Trečdalį jų sudaro sunkusis transportas.

Kelio paskirtis – tranzitinė, tačiau prie jo nėra jungiamųjų kelių, taigi tas pats kelias atlieka tiek tranzitinio, tiek skirstomojo kelio, tiek privažiuojamojo kelio funkciją.

Darbai vykdomi vadovaujantis sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija, kurios vertė – 22,79 mln. eurų. Sutartyje numatyta darbų pabaiga – 2016 m. sausio 24 d.

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...