captcha

Jūsų klausimas priimtas

„DPD Lietuva“ skelbia grupės atsinaujinimo strategiją

UAB „DPD Lietuva“ ketvirtus metus iš eilės fiksavo nuoseklų augimą – pardavimų pajamos 2014 m. siekė 19,88 mln. eurų, tai – 8,7 proc. daugiau nei 2013 m. Praėjusiais metais stipriai išaugo siuntų srautai į Europos Sąjungos šalis – 32,9 proc., ir tai atnešė 23,5 proc. daugiau pajamų, o bendras siuntų kiekis padidėjo beveik 10 proc.
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

UAB „DPD Lietuva“ ketvirtus metus iš eilės fiksavo nuoseklų augimą – pardavimų pajamos 2014 m. siekė 19,88 mln. eurų, tai – 8,7 proc. daugiau nei 2013 m. Praėjusiais metais stipriai išaugo siuntų srautai į Europos Sąjungos šalis – 32,9 proc., ir tai atnešė 23,5 proc. daugiau pajamų, o bendras siuntų kiekis padidėjo beveik 10 proc.

Šiems metams keliami ne tik ambicingi verslo plėtros tikslai, bet ir pradedami įgyvendinti reikšmingi pokyčiai visos DPD grupės mastu.

DPD grupė, siekdama stiprinti tarptautinio tinklo pozicijas Europoje, pristato atsinaujinimo strategiją – keičia pozicionavimą ir prekių ženklą. Siuntų pristatymo bendrovės, iki šiol veiklą vykdžiusios skirtingais pavadinimais ir prekių ženklais, sujungiamos į vieningą tarptautinį DPD grupės tinklą, kuris vienys „DPD“, „Chronopost“, „SEUR“ ir „Interlink Express“ įmones, teigiama pranešime spaudai.

„Vieningas prekių ženklas Lietuvoje ir visoje Europoje leis mums dar labiau įtvirtinti tarptautinių siuntų eksperto pozicijas, nes DPD ne tik Lietuvoje užima smulkių siuntų lyderio pozicijas, bet yra antra didžiausia siuntų pristatymo kompanija Europoje. Suvienodintas paslaugas bei aptarnavimo standarto privalumus turėtų įvertinti tarptautiniai klientai, verslą vykdantys skirtingose šalyse“, – pokyčių priežastis aiškino Indrė Puišė, UAB „DPD Lietuva“ generalinė direktorė.

Pokyčiai bus įgyvendinami visose grupei priklausančiose bendrovėse, veikiančiose 22 Europos Sąjungos šalyse, tarp jų – ir Lietuvoje. Naujuoju prekių ženklu bus pažymėti 33 tūkst. kurjerių automobilių bei 40 tūkst. uniformų.

Pasak I. Puišės, kartu su prekių ženklo ir pozicionavimo atsinaujinimu keliami du strateginiai tikslai – didinti pajėgumus ir įsitvirtinti pristatymo privatiems asmenims (B2C) segmente bei auginti tarptautinių siuntų pristatymą. Didžiausią siuntų rinkos augimo potencialą DPD grupė mato būtent B2C segmente, kurį toliau skatins elektroninės komercijos vystymasis bei plėtra į užsienio rinkas.

DPD grupė ne tik aktyviai vystys pristatymą B2C rinkoje, bet toliau plėtos esamas bei kurs naujas paslaugas. Pavyzdžiui, planuojama dar labiau plėsti siuntų taškų tinklą, kuriam suteiktas naujas pavadinimas Pickup. 2015 m. Pickup tinklą Europoje sudarys daugiau nei 22 000 siuntų taškų, o 2016 m. – 26 tūkst.

2015 m. „DPD Lietuva“ tęs ankstesniais metais pradėtus projektus ir investicijas – Kauno terminalo statyboms ir įrangai bus skirta beveik 7 mln. eurų. 2014 m. šiam projektui įgyvendinti bendrovė skyrė 1,4 mln. eurų. Kita dalis investicijų – informacinių technologijų sprendimams atnaujinti, naujoms paslaugoms plėtoti.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...