captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Maximai“ sumažinus daugiau kaip tūkstančio prekių kainas, jas mažina ir „Rimi“

Prekybos tinklui „Maxima“ paskelbus mažinant kainas ir didinant tinklo konkurencingumą rinkoje, mažinti produktų kainas savo parduotuvėse nuo penktadienio nusprendė ir „Rimi“.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.

Prekybos tinklui „Maxima“ paskelbus mažinant kainas ir didinant tinklo konkurencingumą rinkoje, mažinti produktų kainas savo parduotuvėse nuo penktadienio nusprendė ir „Rimi“.

„Mes nuolat stebime rinką, ir visada reaguojame į konkurentų kainų pokyčius, todėl jau penktadienį mūsų pirkėjai „Rimi“ parduotuvėse galės rasti daugiau kaip 200 produktų ne didesnėmis kainomis nei rinkos lyderio parduotuvėse. Šie produktai bus pirkėjų patogumui pažymėti lentynose.

Taip pat šiuo metu peržiūrime ir alternatyvių prekių, tokių kaip mūsų privačios etiketės bei importuojamų prekių kainas. Po išsamesnės kainų analizės kitą savaitę planuojame antrąjį kainų mažinimo etapą“, – teigiama „Rimi“ pranešime.

Kaip ELTA jau skelbė, „Maxima“ parduotuvėse nuo antradienio sumažėjo daugiau kaip tūkstančio maisto produktų ir kitų prekių, kurios sudaro kasdienį lietuvių pirkinių krepšelį, kainos. Pigiau kainuoja net 1015 populiariausių prekių: pienas, duona, mėsa, vaisiai ir daržovės, konditerijos ir kulinarijos gaminiai, gėrimai, taip pat ne maža dalis pramoninių prekių. Vidutiniškai jų kaina „Maxima“ parduotuvėse visoje Lietuvoje sumažėjo 13 proc.

Kainos sumažintos bendrovės „Maxima LT“ pelno sąskaita, t. y. bendrovei sumažinus savo dalį galutinėje kainoje vartotojams arba kitaip – prekybinį antkainį. Daugiau nei 1000 sumažintos kainos prekių sąrašu neketinama apsiriboti, tad skaičiuojama, kad vien tik per šiuos metus bendrovės investicijos į mažesnes nuolatines kainas sieks apie 10 mln. eurų.

Nuo antradienio „Maxima“ parduotuvėse atpigo svarbiausios, net 30 skirtingų kategorijų, prekės, kurios sudaro apie ketvirtadalį bendros tinklo apyvartos. Daugiausia pigusių prekių pagal kiekį pirkėjai ras pieno produktų, mėsos gaminių, duonos gaminių ir šviežios mėsos skyriuose. Šios prekės sudaro didžiąją dalį tradicinio lietuvių pirkėjų krepšelio. Preliminariai paskaičiuota, kad statistinė keturių asmenų šeima, į parduotuvę užsukanti kartą per savaitę, nuo šiol pirkdama savo pamėgtas prekes per mėnesį sutaupys 34,04 euro, o per metus – net 408,48 euro.

Iki 13 proc. atpigo vaisiai ir daržovės, mėsos, duonos, kulinarijos gaminiai, sausa bakalėja. Tarp pastebimai atpigusių produktų ir konditerijos gaminiai, gėrimai, ledai, prieskoninės bakalėjos prekės, šaldyti kulinarijos gaminiai, konservuotos bakalėjos prekės, taip pat pramoninės ir sveikatingumo prekės – kosmetika, indai, namų dekoras, tekstilė, nealkoholiniai gėrimai, buitinė chemija ir popieriaus gaminiai, apranga. Kai kurių jų kaina sumažėjo net penktadaliu.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...