captcha

Jūsų klausimas priimtas

Mažėja skundų dėl neteisingai perskaičiuotų kainų

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba praneša, kad skundų dėl neteisingai perskaičiuotų kainų mažėja. Tarnyba primena, kad pereinant prie euro vartotojai nepamirštų stebėti, ar prekių bei paslaugų kainos perskaičiuojamos teisingai. Apie nepagrįstai padidintas kainas ir kitus pažeidimus gyventojai raginami pranešti tarnybai.
I. Juodytės (BFL) nuotr.
I. Juodytės (BFL) nuotr.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba praneša, kad skundų dėl neteisingai perskaičiuotų kainų mažėja. Tarnyba primena, kad pereinant prie euro vartotojai nepamirštų stebėti, ar prekių bei paslaugų kainos perskaičiuojamos teisingai. Apie nepagrįstai padidintas kainas ir kitus pažeidimus gyventojai raginami pranešti tarnybai.

Socialiniuose tinkluose žmonės teigia pastebėję, kad įvedus eurą, pavyzdžiui, kai kuriose kavinėse ir restoranuose kainos šiek tiek padidėjo. Taip pat fiksuojama, kad truputį pabrango loterijos bilietai, kai kurių grožio salonų paslaugos.

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba teigia, kad padidėjusias kainas verslininkai dažniausiai pagrindžia ir už tai jie nėra baudžiami. Pasak tarnybos, maždaug trečdalis iš visų sulaukiamų skundų yra dėl neteisingai konvertuotų kainų iš litų į eurus.

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba primena, kad pastebėjus pažeidimų vartotojai kreiptųsi į tarnybą telefonu arba į artimiausią skyrių.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...