captcha

Jūsų klausimas priimtas

Belgai už patogesnį skrydžio laiką prašo milijono eurų

Milijonas eurų. Tiek iš Lietuvos, kuri kitais metais pirmininkaus ES Tarybai, reikalauja Belgijos oro bendrovė „Brussels Airlines“ už tai, kad skraidytų kitu laiku nei dabar. 
ELTA nuotr.
ELTA nuotr.

Milijonas eurų. Tiek iš Lietuvos, kuri kitais metais pirmininkaus ES Tarybai, reikalauja Belgijos oro bendrovė „Brussels Airlines“ už tai, kad skraidytų kitu laiku nei dabar.

„Brussels Airlines“ milijono eurų norėtų kaip garantijos, kad nepatirs nuostolių, jei skrydžiai nebūtų pelningi ir lėktuvuose nebūtų užimta bent 85 proc. vietų.

Sukirtę rankomis su Lietuvos atstovais Belgijos aviatoriai pakeistų kartą per dieną vykdomo skrydžio laiką į Lietuvai patogesnį.

Kiek kainuotų antrasis Lietuvos pageidavimas – kad „Brussels Airlines“ kitų metų antrąjį pusmetį kasdien skraidintų du kartus per dieną, kol kas net nekalbama.

Belgijos aviatoriai dviračio neišrado: ne viena valstybė pirmininkavimo Europos Sąjungai metu mokėjo kompensaciją oro bendrovėms už galbūt nepelningus reisus.

„Jaučiamas aviakompanijos „Brussels Airlines“ spaudimas – jūs pirmininkausite, jums ir reikia.

Milijonas eurų už skrydžio laiko keitimą yra per daug. Jeigu tokia suma būtų už du skrydžius kasdien, tuomet būtų galima derėtis“, – kalbėjo Pirmininkavimo ES Tarybai departamento direktorius Remigijus Motuzas.

Kol kas nežinia, kas surastų pinigų, jei su Belgijos aviakompanija būtų sutarta.

„Pinigai būtų skiriami tik viešųjų pirkimų konkurso būdu. Bet dabar tokių pinigų pirmininkavimo ES biudžete nenumatyta“, – sakė Susisiekimo ministerijos atstovas Martynas Čerkauskas.

Užsienio reikalų ministerija skaičiuoja, kad kitų metų antrąją pusę laisvų vietų lėktuve vargiai liktų, be to, išaugus paklausai, pakiltų bilietų kainos, tad oro bendrovė nuostolių nepatirtų. Lūkesčiai nebūtų patenkinti nebent rugpjūtį.

Sukruto oro uosto senbuvės

„Brussels Airlines“ į Vilnių iš Briuselio skraidina kasdien, išskyrus šeštadienius. Lėktuvas, atskridęs iš Belgijos, leidžiasi popietę ir vos po pusvalandžio skrenda atgal. Lietuvai būtų kur kas patogiau, kad orlaivis į Vilnių atskristų pavakarę, o vakare išskristų atgal.

Kol deramasi dėl tokių permainų, įžvelgdama daugiau galimybių Belgijos aviakompanija į Vilnių nuo lapkričio pradžios skraidina jau didesniu lėktuvu – 100 vietų „Avro“ pakeitė 132 „Airbus“.

Be „Brussels Airlines“, tiesiogiai Belgijos sostinę galima pasiekti ir su mažų sąnaudų vežėju „Ryanair“. Tiesa, ši oro bendrovė skraidina tris kartus per savaitę ir leidžiasi ne pagrindiniame, o pusšimtį kilometrų nutolusiame Šarlerua oro uoste.

Kol deramasi su „Brussels Airlines“, sukruto kitos Tarptautinio Vilniaus oro uosto senbuvės. Lenkijos LOT, Latvijos „AirBaltic“ ir Čekijos „Czech Airlines“ keičia savo skrydžių laikus, kad keleiviai iš Vilniaus spėtų persėsti į orlaivius, skrendančius į Briuselį iš Varšuvos, Rygos ir Prahos. 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...