captcha

Jūsų klausimas priimtas

Miestų tuštėjimas vasarą didina tarpmiestinio transporto srautus

Prasidedanti vasara užpildo tarpmiestinius autobusus ir traukinius, o vežėjai teigia laukiantys dar šiltesnių orų, kai keleivių banga plūstelės į pajūrį bei priemiesčių sodus. Tačiau jau dabar, esant geresniems orams, keleivių netrūksta – lrt.lt skaitytoja greitajame traukinyje Vilnius-Kaunas teigia sunkiai radusi kur prisėsti. 
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Prasidedanti vasara užpildo tarpmiestinius autobusus ir traukinius, o vežėjai teigia laukiantys dar šiltesnių orų, kai keleivių banga plūstelės į pajūrį bei priemiesčių sodus. Tačiau jau dabar, esant geresniems orams, keleivių netrūksta – lrt.lt skaitytoja greitajame traukinyje Vilnius-Kaunas teigia sunkiai radusi kur prisėsti.

„Penktadienį vakare vykau po darbo iš Vilniaus į Kauną greituoju traukiniu. Nusipirkusi bilietą stotyje įlipau į traukinį ir neradau vietos, kur atsisėsti – kiti žmonės sėdėjo ant laiptelių, todėl keista, negi negalima padaryti, kad greitieji traukiniai važiuotų dažniau?“ – pasiteiravo į LRT interneto tarnybą paskambinusi skaitytoja.

Tuo metu Vilė Ladygienė, Lietuvos geležinkelių komercijos skyriaus viršininkė, apie tai išgirdusi teigė pirmą kartą: „Čia pirmas signalas per tiek metų, nebuvo taip, kad keleiviams vietų neužtektų. Gal žmogus tingi praeiti per tuos vagonus, užlipti į antrą aukštą?“ – perklausė V.Ladygienė.

Tačiau viršininkė sutinka, kad tokia situacija galėjo nutikti – parduodant bilietus esą nėra fiksacijos ar galimybės bilietą rezervuotis. Be to, pasak V. Ladygienės, šiais traukiniais važiuoja ir turintys terminuotus mėnesinius ar dvimėnesinius bilietus, kurie pasirenka bet kurį atitinkamu maršrutu važiuojantį traukinį. „Dabar baigiasi mokslo metai, padažnėja vaikų, moksleivių išvykos į gamtą, galbūt dėl to galėtų būti, bet tai tikrai nėra taisyklė“, – patikino pašnekovė.

V. Ladygienė teigė nemananti, kad tarpai tarp maršrutų yra dideli – esą lėtųjų traukinių lieka vis mažiau ir dažnėja greitųjų traukinių grafikas. „Dar labiau padidinti greitųjų skaičių šiai minutei, manau, nėra ypatingo poreikio. Jeigu padarytume vien greituosius, tai bus keleivių grupė, kur norės išlipti Kariotiškėse – ten irgi tie patys mūsų gyventojai, dirbantys didmiesčiuose“, – pakomentavo V. Ladygienė.

Autobusai laukia įsibėgėjimo

Tuo metu „Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas pastebi, kad srautai miesto viešajame transporte sumažėja, o tarpmiestiniai tuo metu padidėja. „Vasarą žmonės keliauja, mieste mažėja, pas mus – daugėja keleivių. Žmonės į sodus ir daržus važiuoja, savaime suprantama, kad pagrindinė kryptis – į pajūrį“, – LRT interneto tarnybai šnekėjo L. Skardžiukas.

Direktoriaus nuomone, keleivių srautai priklauso nuo oro ir savaitgalių, tačiau atvejų, kai nėra vietų keleiviams maršrutu Kaunas-Vilnius esą nebūna, šiuo maršrutu per dieną yra 60 išvažiavimų, autobusai važiuoja beveik kas penkiolika minučių.

Kitos keleivių bendrovės „TOKS“ vadovas Arūnas Indrašius teigia, kad jų įmonė didelio įsibėgėjimo kol kas nejaučia, nes dar tik pirmosios saulėtos vasaros dienos, bet jo tikisi iškart pagerėjus orams.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...