captcha

Jūsų klausimas priimtas

Moldovos prekybos tinklas derasi su „Žemaitijos pienu“

Moldovos prekybos tinklas „Green Hills Market“ ketina paįvairinti savo asortimentą lietuviškais prekių ženklais ir taip įgyti pranašumą prieš konkurentus. Šio tinklo atstovai lankėsi Lietuvoje pavasarį ir grįžo dar kartą papildyti krepšelio lietuviška produkcija ir pradėjo derybas su „Žemaitijos pienu“, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.
Š. Mažeikos (BFL) nuotr.
Š. Mažeikos (BFL) nuotr.

Moldovos prekybos tinklas „Green Hills Market“ ketina paįvairinti savo asortimentą lietuviškais prekių ženklais ir taip įgyti pranašumą prieš konkurentus. Šio tinklo atstovai lankėsi Lietuvoje pavasarį ir grįžo dar kartą papildyti krepšelio lietuviška produkcija ir pradėjo derybas su „Žemaitijos pienu“, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.

Tinklo komercijos skyriaus vadovė Jekaterina Zatvornickaja teigė, kad Moldovoje populiarus „Džiugo“ sūris, tad su „Žemaitijos pienu“ deramasi dėl kitos produkcijos: „Pardavėme „Džiugo“ gaminius greičiau, nei tikėjomės, ir be jokios reklamos. Sūris pigesnis nei itališkas ir vartotojams patiko. Su „Žemaitijos pienu“ deramės ir dėl kitų produktų tiekimo – dabar įsivešime ilgo galiojimo jogurtų ir žiūrėsime, kaip seksis“.

Tinklas beveik sutarė su „Cerera Foods“, domina „Biovelos“ gaminiai. Taip pat svarstoma įsivežti tekstilės bendrovės „Merkys“ gaminių, „Ringuvos“ buitinės chemijos, „Biok“ produktų. Domina ir „Rūtos“ gaminiai.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close