captcha

Jūsų klausimas priimtas

Mažiau nukenčia Rusijoje įmones įsteigę Lietuvos vežėjai

Rusams sugriežtinus Lietuvos vilkikų patikras, krovinių savininkai, užsakovai ar ekspeditoriai pageidauja vežėjų, kurie turi vilkikų su rusiškais ar baltarusiškais registracijos numeriais. Tačiau tai nereiškia, kad Lietuvos vežėjai neteks darbo – keliais rieda daug vilkikų, registruotų Rusijoje ir priklausančių lietuviško kapitalo įmonėms, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Rusams sugriežtinus Lietuvos vilkikų patikras, krovinių savininkai, užsakovai ar ekspeditoriai pageidauja vežėjų, kurie turi vilkikų su rusiškais ar baltarusiškais registracijos numeriais. Tačiau tai nereiškia, kad Lietuvos vežėjai neteks darbo – keliais rieda daug vilkikų, registruotų Rusijoje ir priklausančių lietuviško kapitalo įmonėms, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.

„Didesnės Lietuvos transporto bendrovės, turinčios rusiškas įmones, dabar turi tam tikrą pranašumą. (...) Tai ne viena ir ne dvi mašinos. Šimtai, gal net tūkstančiai“, – teigė, Lietuvos vežėjų asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius.

Jis sako, kad asociacija nėra sukaupusi statistikos, kiek Rusijoje, Karaliaučiaus srityje gali veikti Lietuvos vežėjų įmonių, tačiau nurodo, kad prieš ketverius metus apklausa parodė, jog veikė 39 įmonės. Pasak dienraščio, rusiškų vilkikų turi „Girteka“, „Vlantana“, „Transimeka“.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...