captcha

Jūsų klausimas priimtas

Greitojo maisto tinklai konkurencijos nebijo

Žinią, kad Lietuvoje plėtros galimybių dairosi vienas seniausių Amerikoje greitojo maisto užkandinių tinklų „Steak`n`Shake“ Lietuvos užkandinių tinklai sutinka ramiai. Pasak jų, greitojo maisto restoranų rinka kyla, tad valgytojų pakaks visiems, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Žinią, kad Lietuvoje plėtros galimybių dairosi vienas seniausių Amerikoje greitojo maisto užkandinių tinklų „Steak`n`Shake“ Lietuvos užkandinių tinklai sutinka ramiai. Pasak jų, greitojo maisto restoranų rinka kyla, tad valgytojų pakaks visiems, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.

Į Lietuvą tinklas žvelgia kaip į vieną iš jiems patrauklių rinkų, tačiau tiesiogiai savo restoranų veikiausiai nesteigs, užtat pristatys tinklo franšizės įsigijimo galimybes Lietuvos verslininkams.

„Fast Foods Group“, valdančios greitojo aptarnavimo restoranus „Kentucky Fried Chicken“ ir piceriją „Pizza Hut“, vadovė Aurelija Gorelienė teigia, kad bendros Lietuvos greitojo aptarnavimo restoranų rinkos tendencijos palankios naujų dalyvių atėjimui: ši rinka auga, duris atveria daug naujų maitinimo vietų. „McDonald`s“ vykdomasis direktorius Baltijos šalyse Tomaszas Nawrockis taip pat teigė, kad Lietuvoje valgymo ne namuose rinka kasmet pamažu auga.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close