captcha

Jūsų klausimas priimtas

Specialistai pastebi vis mažiau nekokybiškų padangų

Nuo lapkričio 10 d. Lietuvos keliuose automobiliams leidžiama važinėti tik su žieminėmis ar dygliuotomis padangomis. Jei padangos naudojamos daugiau kaip penkerius metus, specialistai pataria pirkti naujas. Pardavėjai pastebi, kad vis daugiau vairuotojų domisi ne tik jų kaina, bet atkreipia dėmesį ir į eksploatacines savybes, saugumo charakteristikas.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Nuo lapkričio 10 d. Lietuvos keliuose automobiliams leidžiama važinėti tik su žieminėmis ar dygliuotomis padangomis. Jei padangos naudojamos daugiau kaip penkerius metus, specialistai pataria pirkti naujas. Pardavėjai pastebi, kad vis daugiau vairuotojų domisi ne tik jų kaina, bet atkreipia dėmesį ir į eksploatacines savybes, saugumo charakteristikas.

Dauguma vairuotojų ištikimi lietuviškoms vairavimo taisyklėms, prisipažįsta, kad naujų padangų sukrunta ieškoti, kai žiema jau ant nosies.

Pasak specialistų, rudenį 50 procentų vairuotojų vis dėlto perka naujas, trečdalis – naudotas, tik 15 procentų ant varomųjų ratų deda naujas, o ant likusių – naudotas padangas. Esą daugiau dėmesio skiriama kainos ir kokybės santykiui, populiariausios – vidutinės klasės padangos.

„Galima sutaupyti renkantis padangas, bet labai neatsargiai pasirinkus netinkamą variantą galima ir „prataupyti“. [...] Sakykime, kas turi 15 [colių skersmens] ratlankius, jie vidutiniškai ryžtasi leisti apie 800 litų už komplektą padangų. 16 [colių skersmens] ratlankius turintys vairuotojai – iki 1200 litų“, – pasakoja IĮ „Egzotika“ padalinio vadovas Aivaras Valentinavičius.

Pasak padangų pardavėjų, mažiau važinėjantys vairuotojai jomis apsirūpina iš anksto ir perka brangesnes, o iškritus pirmajam sniegui pasipila pigesnių padangų pirkėjai.

„[Panevėžyje žmonės] renkasi ne pačias brangiausias padangas. [...] Tikrai jos šiandieną nepabrangę ir pigesnės negu praėjusi sezoną. O kokybė? Jau dešimt metų dirbu šiame versle ir, jei anksčiau būdavo ir nekokybiškų keletas padangų, tai dabar metai mes nesusiduriame su tuo“, – tikina UAB „Melga“ filialo vadovas Rolandas Šiaučiūnas.

Apgultis ir pas padangų montuotojus. Šiomis dienomis norinčiųjų jas pasikeisti  padaugėjo tris–keturis kartus. Esą vairuotojai prašo patikrinti ir protektoriaus gylį, jis žiemą turi būti ne mažesnis negu 3 milimetrų .

Pasak specialistų, jei per žiemą nuvažiuojama iki 10 tūkstančių kilometrų, naujų žieminių padangų komplekto, kainuojančio apie tūkstantį litų, turėtų užtekti 3 metams.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...