captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vilkikai nestovi, bet ir apie pelną negalvojama

Šalies vežėjai, stipriai nukentėję dėl Rusijos įvestų sankcijų, tikina neretai važiuojantys tik dėl to, kad nestovėtų, neguodžia jų ir prieššventinio darbo krūvis, nors padėtis geresnė nei prieš mėnesį ar du.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.

Šalies vežėjai, stipriai nukentėję dėl Rusijos įvestų sankcijų, tikina neretai važiuojantys tik dėl to, kad nestovėtų, neguodžia jų ir prieššventinio darbo krūvis, nors padėtis geresnė nei prieš mėnesį ar du.

A. Griciaus autotransporto įmonės savininkas Antanas Gricius „Verslo žinioms“ teigė, kad prabėgus 2,5 mėn. po Rusijos embargo didelio pagerėjimo nejaučia: „Manome, prieš šventes bus sujudimas, bet su Rusija nieko gero. Stengiamės palaikyti judesį, stipriau metėmės į Europą, ten daugiau dirbame, bet nenorime prarasti ir Rusijos klientų, palaikome ryšius. Kainos yra siaubingai nukritusios, važiuojame už savikainą. Dirbame vien dėl žmonių. Galėtume nedirbti, bet kai nedirbsi, žmonės išsibėgios.“

Transporto įmonės „Solotransa“ direktorius Artūras Rutkauskas skaičiuoja, kad vežimo su puspriekabėmis-šaldytuvais tarifai smuko apie 30 proc.: „Dabar sumokama tik už kurą ir algą vairuotojams, o remontui, išperkamosios nuomos paslaugoms nelieka.“

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
 

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...