captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kas antra „Maximoje“ nuperkama prekė – su nuolaida

Šalies gyventojai, įsigydami kasdienius pirkinius, yra taupūs: „Maxima“ LT duomenimis, net kas antra prekybos tinklo prekė yra parduodama su nuolaida.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.

Šalies gyventojai, įsigydami kasdienius pirkinius, yra taupūs: „Maxima“ LT duomenimis, net kas antra prekybos tinklo prekė yra parduodama su nuolaida.

„Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris skaičiuoja, kad dar nesibaigus 2014-iesiems klientams suteikta nuolaidų už 900 mln. litų.

„Maxima“ priskaičiuoja 1,4 mln. „Ačiū“ kortelių turėtojų, taigi jomis naudojasi 80 proc. tinklo pirkėjų. Nepastebime, kad kurios nors akcijų sukeltų ažiotažą, pirkėjai racionalūs ir stebi visas prekių grupes“, – teigia Ž. Valkeris.

Stebint prekybos srautus užfiksuota, kad šiemet tarp pirkėjų ėmė populiarėti šviežių produktų vartojimas – pirkėjo prekių krepšelyje švieži produktai sudaro 44 proc. išlaidų, kai 2010-aisiais ši dalis sudarė 39 proc.

„Be išvaizdos, pirkėjai akcentuoja kilmės šalį – tą itin jaučiame stebėdami lietuviškų daržovių ir mėsos pardavimus – jie yra labai išaugę“, – sako Ž. Valkeris.

Atsižvelgdama į tendencijas, „Maxima“ pradėjo didinti šviežių prekių asortimentą.

„Plečiame skyrius, daugiau investuojame į maisto gamybą parduotuvėse, trumpiname mėsos ir daržovių kelią į parduotuves, plečiame asortimentą“, – vardijo „Maxima LT“ vadovas.

Artimiausiu metu bus atnaujintos šešios „Maxima“ parduotuvės Visagine, Kėdainiuose, Kupiškyje, Vilniuje ir Kaune, o Palangoje ir Kaune iškils nauji prekybos centrai. Jau veikiančiose parduotuvėse klientų patogumui bus atidarytos 90 savitarnos kasų. Visos šios investicijos „Maximai“ atsieis 70 mln. Lt.

Šaltinis www.elta.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...