captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vandens filtrus žmonėms bruko darydami apgaulingus tyrimus

Neaiškius vandens kokybės tyrimus žmonių namuose dariusi įmonė „Dober“ įtikindavo tą pačią akimirką susimontuoti vandens filtrus ir pasirašyti sutartį, kuri neatitiko žodžiu aptartų sąlygų.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

Neaiškius vandens kokybės tyrimus žmonių namuose dariusi įmonė „Dober“ įtikindavo tą pačią akimirką susimontuoti vandens filtrus ir pasirašyti sutartį, kuri neatitiko žodžiu aptartų sąlygų.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT), gavusi 4 vartotojų prašymus, išnagrinėjo bylą dėl UAB „Dober“ veiksmų ir skyrė bendrovei 20 tūkst. litų baudą, teigiama VVTAT pranešime spaudai.

Skunduose teigiama, kad telefonu paskambinęs asmuo pasiūlydavo nemokamai ištirti geriamo vandens kokybę. Vartotojams sutikus, pas juos atvykdavo UAB „Dober“ atstovas, kuris tikrindavo geriamą vandenį ir neva jame nustatęs sveikatai pavojingų priemaišų primygtinai siūlydavo įsigyti vandenį valančius filtrus arba išbandyti juos nemokamai vieną mėnesį.

Pasak į VVTAT besikreipusių vartotojų, „Dober“ atstovai ragino filtrus sumontuoti nedelsiant teigdami, kad tokiu būdu prekė bus montuojama nemokamai.

Vartotojai taip pat teigė, jog bendrovės atstovai pateikdavo pasirašyti žodžiu aptartų sąlygų neatitinkančias pirkimo – pardavimo sutartis, ir tik vėliau jas išsamiau išnagrinėję suprato, kad prekės pirkimo dokumentuose kalbama ne apie prekės bandomąjį vieno mėnesio laikotarpį, o apie vandens valymo sistemos pirkimą, dėl ko prieš pasirašant sutartį nebuvo tartasi.

Vartotojai taip pat teigė, kad bendrovė nesutikdavo nutraukti vandens valymo sistemos pirkimo – pardavimo sutarčių arba reikalaudavo atsiskaityti už vartotojams suteiktas montavimo ir išmontavimo paslaugas nepagrįstai aukštais įkainiais, o atsisakiusiems apmokėti pateiktų sąskaitų grasindavo teisminiu išieškojimu.

VVTAT nustatė, kad „Dober“ klaidino vartotojus dėl savo vizitų jų namuose tikslo bei dėl vartotojų geriamojo vandens kokybės. Taip pat pasinaudojo pranašesne padėtimi vartotojų atžvilgiu, darė agresyvų spaudimą ir primygtinai įtikinėjo vartotojus įsigyti produktą, manipuliavo vartotojų poreikiu pasirūpinti savo ir šeimos sveikata, spaudė vartotojus sutikti, kad produktas būtų įrengtas nedelsiant.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...