captcha

Jūsų klausimas priimtas

Pasirodė Rusijos embargo laimėtojai Lietuvoje

Daugiau nei mėnesį nuo lietuviškų ir vakarietiškų maisto ir žemės ūkio produktų užsivėrusi Rusijos rinka neša naudą Lietuvos degalinėms.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Daugiau nei mėnesį nuo lietuviškų ir vakarietiškų maisto ir žemės ūkio produktų užsivėrusi Rusijos rinka neša naudą Lietuvos degalinėms.

Skirtingos degalinių tinklus vienijančios asociacijos tvirtina pastebinčios augančius dyzelino pardavimus.

„Mūsų asociacijos nariai minėjo, kad pasienio degalinėse degalų parduodama truputį daugiau. Reikia pasakyti, kad dyzelino pardavimas auga pakankamai gerai, o viena iš to priežasčių yra vežėjų srautų persiskirstymas ir tai, kad dėl embargo vežėjai mažiau važiuoja į Rusiją ir Baltarusiją“, – DELFI komentavo Lietuvos naftos produktų prekybos įmonių asociacijos vadovė Daiva Jokšienė.

Ji tvirtino negalinti tiksliai pasakyti, kiek dėl Rusijos embargo išaugo dyzelino pardavimas, tačiau per aštuonis šių metų mėnesius dyzelino Lietuvoje parduota 15 proc. daugiau nei prieš metus.

„Aš manyčiau, kad embargas pridėjo labai daug. Tačiau reikia dirbti toliau ir nenuleisti rankų, nes Mokesčių inspekcija vis dar nustato nelegalių degalinių“, – pripažino D. Jokšienė.

Lietuviškų degalinių sąjungos tarybos pirmininko pavaduotojas Dainius Janėnas taip pat pripažįsta, kad Rusijos užsivėrimas davė naudos degalinėms.

„Pastebime tai, nes iš Rusijos mažiau įvežama baltarusiško ar rusiško dyzelino pilnais bakais, dabar jis perkamas vietoje“, – DELFI sakė jis.

Kai kurios pasienio degalinės, anot jo, fiksuoja iki dviejų kartų išaugusį dyzelino pardavimą.

Šios tendencijos, pasak pašnekovo, prasidėjo jau pavasarį, kai Muitinės departamentas sugriežtinos vilkikų įvežamo dyzelino kontrolę.

Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius DELFI pripažino, kad vežėjai dažniau naudojasi lietuviškų degalinių paslaugomis, tačiau tikslesnių skaičių tvirtino dar negalįs įvardyti.

„Jau mėnesį vežėjai trečdaliu mažiau važiuoja į Rusiją ir ieško rinkų kitose šalyse, taigi degalų įsipila čia ir važiuoja į kitas rinkas. Tačiau dabar sunku pasakyti, koks bus galutinis rezultatas, nes dabar vežėjų pervežimų apimtys sumažėjo 30 proc., taigi tai yra vienos dienos džiaugsmas (išaugę degalų pardavimai – DELFI)“, – komentavo jis.

Pasak pašnekovo, vykstant į Vakarus, Lietuvoje esančios degalų kainos yra pakankamai patrauklios vežėjams.

Valstybinės mokesčių inspekcijos duomenimis, pastaraisiais mėnesiais Lietuvoje buvo mažiau parduodama automobilinių dujų ir benzino, tačiau augo dyzelino pardavimas. VMI duomenimis, šį rugpjūtį dyzelino parduota 8 proc., liepą – 16 proc., o birželį – 14,6 proc. nei prieš metus.

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...