captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Air Lituanica“ strateginio investuotojo dar nerado, bet ant kojų jau stovi

Vilniaus savivaldybės avialinijos „Air Lituanica“ vis dar ginčijasi Stokholmo arbitraže, kol kas bendrovei nepavyko rasti ir naujo strateginio investuotojo. Tačiau skrydžiai jau vykdomi nebe vienu, o dviem orlaiviais, bendrovė giriasi sėkminga veikla.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.

Vilniaus savivaldybės avialinijos „Air Lituanica“ vis dar ginčijasi Stokholmo arbitraže, kol kas bendrovei nepavyko rasti ir naujo strateginio investuotojo. Tačiau skrydžiai jau vykdomi nebe vienu, o dviem orlaiviais, bendrovė giriasi sėkminga veikla.

Iš Vilniaus oro uosto vasarą „Air Lituanica“ kyla 43 kartus. Į Berlyną, Briuselį, Prahą, Paryžių, Taliną ir Miuncheną keleiviai yra skraidinami jau dviem orlaiviais – 86 vietų „Embraer 175“ ir 50 vietų „CRJ 200“.

Laikinai „Air Lituanica“ buvo likusi su vienu lėktuvu, kai bendradarbiavimą su Vilniaus savivaldybės avialinijomis nusprendė nutraukti Estijos „Estonian Air“.

Po to, kai „Estonian Air“ pranešė dėl laiku nevykdomų finansinių įsipareigojimų nutraukianti draugystę su „Air Lituanica“, pastaroji neteko skrydžio į Amsterdamą. Tuo pačiu „Air Lituanica“ neteko 76 vietų lėktuvo, kuris pagal sutartį su „Estonian Air“ iki 2015 metų pabaigos turėjo skraidinti keleivius iš Vilniaus į Amsterdamą ir Berlyną. Iš pradžių „Air Lituanica“ visus skrydžius vykdė vienu lėktuvu. Vėliau pavyko išsinuomoti ir kitą orlaivį. „Embraer 175“ yra nuomojamas tiesiogiai iš gamintojų, o 50 vietų „CRJ 200“ – iš Danijos kompanijos „Cimber“.

O ginčas su „Estonian Air“ dar nesibaigė. Estai aiškino, kad „Air Lituanica“ kelis kartus neįvykdė sutartyse numatytų mokėjimo įsipareigojimų bendrovei „Estonian Air“, todėl buvo nutrauktos skrydžių paslaugų ir komercinė sutartys. Tačiau Vilniaus savivaldybė su tuo nesutiko, pareikšdama, kad tai „Estonian Air“ yra skolinga „Air Lituanicai“, o ne atvirkščiai.

„Tarptautinis Stokholmo arbitražas vis dar nagrinėja mūsų ir „Estonian Air“ sutarties nutraukimo ir patirtų nuostolių atvejį, procesas yra ilgas, tad jokių realių rezultatų dar neturime“, – 15min.lt sakė bendrovės atstovė žiniasklaidai Sandra Meškauskaitė.

Taip pat kol kas nėra aišku ir tai, ar į Vilniaus savivaldybės avialinijas ryšis investuoti strateginis investuotojas.

„Investuotojų paieška užsiima mūsų akcininkai, tad labai tiksliai komentuoti procesų nenorėtume, tačiau galime patvirtinti, kad derybos su galimais strateginiais investuotojais vyksta“, – sakė S. Meškauskaitė.

„Air Lituanica“ įsteigė Vilniaus miesto savivaldybės įmonė „Start Vilnius“, jai priklauso 83 proc. akcijų. 17 proc. akcijų valdo „Air Lituanica Club“, vienijanti apie 30 Lietuvos ir užsienio investuotojų.  

„Džiugu, kad mūsų akcininko „Air Lituanica Club“ narių skaičius nuolat auga. „Air Lituanica Club“ vienija daugiau nei 40 fizinių ir juridinių asmenų“, – sakė bendrovės atstovė.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close