captcha

Jūsų klausimas priimtas

Keleivinio transporto vairuotojų galvos skausmas – „stambios“ kupiūros

Dažnas yra pakliuvęs į situaciją, kai padavus didesnio nominalo kupiūrą paslaugos tiekėjas neturi iš ko atiduoti grąžos. LRT.lt skaitytoja, norėjusi vykti tarpmiestiniu autobusu iš sostinės į Alytų, sako turėjusi apibėgti stotyje esančius kioskus, kol išsikeitė 200 Lt ir galėjo nusipirkti bilietą. „Tai kas dėl to kaltas ir kaip turi elgtis vairuotojas?“ – teiraujasi vilnietė. Keleivius vežančius įmonės atsako, kad vairuotojai „tūkstančiais nežongliruoja“, bet keleiviams turi padėti visais įmanomais būdais.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Dažnas yra pakliuvęs į situaciją, kai padavus didesnio nominalo kupiūrą paslaugos tiekėjas neturi iš ko atiduoti grąžos. LRT.lt skaitytoja, norėjusi vykti tarpmiestiniu autobusu iš sostinės į Alytų, sako turėjusi apibėgti stotyje esančius kioskus, kol išsikeitė 200 Lt ir galėjo nusipirkti bilietą. „Tai kas dėl to kaltas ir kaip turi elgtis vairuotojas?“ – teiraujasi vilnietė. Keleivius vežančius įmonės atsako, kad vairuotojai „tūkstančiais nežongliruoja“, bet keleiviams turi padėti visais įmanomais būdais.

Viena LRT.lt skaitytojų sako šeštadienį vykusi iš Vilniaus į Alytų tarpmiestiniu autobusu. Kadangi bilietai tąkart buvo parduodami pas vairuotoją, ji autobuso laukė aikštelėje. „Pats autobusas gerokai vėlavo atvykti ir liko 5 minutės iki išvykimo. Įlipusi į autobusą padaviau 200 Lt, nes smulkiau neturėjau, bet vairuotojas pasakė, kad tikrai neturės grąžos ir pasiūlė išsikeisti. Mėginau tą padaryti spaudos kioskuose, bet niekas neturėjo. Galiausiai bilietų kasoje iškeitė“, – įvykį papasakojo vilnietė.

Pasak moters, iš tokios padėties teko greitai suktis, nes laiko iki autobuso išvykimo buvo likę kelios minutės. Ankstų šeštadienio rytą žmonių autobuse tąkart buvo taip pat nedaug, tad keleiviai pinigų iškeisti negalėjo.

Išgirdęs šią situaciją „Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas sakė, kad taip gali nutikti ankstyvą rytą, kai keleivių važiuoja dar ne tiek daug. „Paprastai visi vairuotojai turi papildomai pinigų. Aišku, tūkstančiais nežongliruoja, bet pirmiesiems keleiviams tai ypač aktualu, kad galėtų gauti grąžą“, – LRT.lt sakė L. Skardžiukas.

Pasak direktoriaus, iš tokios situacijos pirmiausia turėtų suktis vairuotojas – padėti pasikeisti, paprašyti keleivių ar pasiteirauti netoliese esančiuose kioskuose: „Dirbi darbą – visada randi sprendimą. Viskas priklauso tik nuo geranoriškumo. Būna, kad nėra autobuse žmonių ir įlipa keleivis, išsitraukia 200 Lt, o kioskai taip pat nedirba. Žinoma, iš kitos pusės, tas pats galioja ir keleiviui. Gali ir 500 Lt atsinešti, bet žinote, jei anksti ryte eisite į parduotuvę su tokia suma, tai, tikėtina, kad taip pat neturės grąžos.“

Panašiai kalba ir TOKS vadovas Arūnas Indrašius, kurio pastebėjimu, tokios problemos sostinėje nėra labai dažnos. „Daug ginčų nebūna, yra spaudos kioskai, kur galima pasikeisti, išsprendžia problemą“, – nedaugžodžiavo direktorius.

Tuo metu viešajame transporte keleiviai raginami neatsiskaitinėti didelio nominalio kupiūromis, tą nurodo ir priklijuoti lipdukai. Pasiteiravus, ar to nereikėtų ir tarpmiestiniame transporte, L. Skardžiukas teigė, kad tai – ne išeitis. „Apklijuosim visokiais neiginiais... Labiau norime, kad viskas teigiamai išsispręstų“, – atsakė „Kautra“ direktorius.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...