captcha

Jūsų klausimas priimtas

Lietuvos įmonė, atverianti „Achemai“ Vokietijos rinką

Prieš devynerius metus Liubeko uoste atidarytas lietuviškų trąšų terminalas ne tik išsilaikė agresyvioje konkurencinėje Vokietijos rinkoje, bet ir didina pardavimus.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Prieš devynerius metus Liubeko uoste atidarytas lietuviškų trąšų terminalas ne tik išsilaikė agresyvioje konkurencinėje Vokietijos rinkoje, bet ir didina pardavimus.

Liubekas – vienas iš labiausiai į pietvakarius nutolusių Baltijos jūros uostų, todėl iš čia itin patogus susisiekimas su Vokietijos šiaurės ir rytų regionais. Iš Klaipėdos uosto į Liubeke įsikūrusį vienintelį Vokietijoje lietuviškų trąšų terminalą skystos trąšos gabenamos laivais. Pagal klientų pageidavimus, čia jos gali būti sumaišytos su įvairiais mikroelementais ir po to vartotojams išgabenamos upinėmis baržomis bei automobilių cisternomis.

„Terminale mes parduodame per metus iki 80 tūkst. tonų trąšų – tik skystų trąšų. Be to, mes parduodame ir birias trąšas“, – teigia „Agro Baltic“ terminalo atstovas Andrius Zuoza.

Per metus „Achema“ pagamina apie 2 mln. tonų trąšų, iš jų apie 1 mln. tonų -skystų. Į Vakarų Europą eksportuojama apie 500 tūkst. tonų. Kiek mažiau į – Ameriką bei Skandinavijos šalis. Dalis lieka Lietuvoje. Vokietijoje skystos lietuviškos trąšos užima apie 10-15 proc. šalies rinkos.

„Čia yra vienas iš svarbiausių partnerių, kuris leidžia būt „Achemos“ grupei šitam regione, t.y., Vokietijoje, ir turėti dalį Vokietijos rinkos, – sako KLASCO komercijos direktoriaus pavaduotojas Mečislovas Vitkauskas. – Kaip jūs žinote, dar yra „Lifertas“ Prancūzijos rinkoje“.

Nuo terminalo įkūrimo per devynerius metus lietuviškų trąšų Vokietijoje parduota apie pusę milijono tonų. Terminalo atstovai sako, kad dirbti čia nėra lengva. Didžiausi konkurentai – importuotojai ir vietiniai gamintojai, kurie agresyviai gina savo rinką.

„Agresyvi konkurencija – aš turiu omenyje tai, kad vietos gamintojai nustato pakankamai žemas kainas. Jie remia savo visus pirkėjus, o mes konkuruojame kokybišku pristatymu, pristatymu laiku ir į vietą. Tais dalykais, kuriais mes galime konkuruoti“, – sako „Agro Baltic“ terminalo atstovas A. Zuoza.

Krizę, pasak terminalo atstovo, išgyvenę dėka lojalių klientų, kurie lietuviškas trąšas pirko nesumažintomis kainomis. Šio sezono trąšų kainos turėtų būti tokios pačios, kaip ir pernai. Tona birių trąšų – 230 eurų, o skystų – 200 eurų.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...