captcha

Jūsų klausimas priimtas

Atidarytas pirmasis Lietuvoje modernus autodromas

Iki šiol darbo rinkos mokymo ir profesinio rengimo centrai, rengiantys transporto ir sandėliavimo specialistus, neturėjo šiuolaikinės mokymo aikštelės. Nuo šiol įveikti kliūtis esant slidžiai kelio dangai ar kitomis sudėtingomis eismo sąlygomis bus mokoma Panevėžyje atidarytoje europinius standartus atitinkančioje transporto vairuotojų praktinio mokymo centre.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Iki šiol darbo rinkos mokymo ir profesinio rengimo centrai, rengiantys transporto ir sandėliavimo specialistus, neturėjo šiuolaikinės mokymo aikštelės. Nuo šiol įveikti kliūtis esant slidžiai kelio dangai ar kitomis sudėtingomis eismo sąlygomis bus mokoma Panevėžyje atidarytoje europinius standartus atitinkančioje transporto vairuotojų praktinio mokymo centre.

Pati ekstremaliausia – slidžios dangos aikštelė, kurioje įrengta dinaminė plokštė automobilį sumėto, o po to dar reikia įveikti dviejų metrų aukščio vandens fontanus. Kitoje  aikštelėje nuolat drėkinama polimerinė danga sukuria šlapią ledą, ji – su kelyje dažnai pasitaikančia nuokalne ir staigiu posūkiu nuokalnės pabaigoje.

Įveikti šias ir kitas kliūtis bet kuriuo metų laiku galės mokytis visų transporto priemonių  – lengvųjų, krovininių, autobusų – vairuotojai. Bet kuri įmonė galės joje tobulinti savo vairuotojų įgūdžius, o pradedantieji mokytis vairuoti.  

Iki šiol darbo rinkos mokymo ir profesinio rengimo centrai rengiantys transporto ir sandėliavimo specialistus neturėjo šiuolaikinės mokymo aikštelės. Dabar šių centrų moksleiviai šalia savo specialybės įgaus teisę vairuoti lengvąjį, krovininį automobilius ir traktorių.

„Jaunimą ir kitų profesijų [atstovus] paskatins rinktis ne vien tik automechaniko specialybę, bet ir dirbti žemės ūkyje“, – mano Panevėžio profesinio mokymo centro direktorius Bronius Sadula.

Praktinio mokymo centras įkurtas daugiau nei šešių hektarų teritorijoje. Čia įrengta pradinio vairavimo įgūdžių tobulinimo aikštelė,  yra naujos mokomosios priemonės – lengvieji ir krovininiai automobiliai, traktoriai. Instruktoriai patirties sėmėsi Austrijoje, kur tokių aikštelių daug.

„Tarp vairuotojo, mūsų mokinio ir instruktoriaus, kuris konteineryje, yra  radijo ryšys, ir tarpusavyje mokinys bei mokytojas bendrauja“, – techninius parametrus vardija Panevėžio darbo rinkos mokymo centro direktorius Valentinas Masilionis.

Kol kas tai – pirmasis modernus autodromas Lietuvoje, tokias aikšteles netrukus turės ir Vilnius, Klaipėda, Šiauliai.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...