captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kinijos verslininkams pristatinėjama nauja „Šilko kelio“ vizija

„Lietuvos geležinkeliai“ ieško, kaip pagausinti Kinijos krovinių srautą per Lietuvą, ir siūlo Kinijos verslininkams investuoti dar tik statomuose viešuosiuose logistikos centruose. Susipažinti su jais ir visa Lietuvos transporto infrastruktūra jie pakvietė grupę Baltarusijoje dirbančių Kinijos įmonių atstovų.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

„Lietuvos geležinkeliai“ ieško, kaip pagausinti Kinijos krovinių srautą per Lietuvą, ir siūlo Kinijos verslininkams investuoti dar tik statomuose viešuosiuose logistikos centruose. Susipažinti su jais ir visa Lietuvos transporto infrastruktūra jie pakvietė grupę Baltarusijoje dirbančių Kinijos įmonių atstovų.

„Lietuvos geležinkelių“ krovinių sraute liūto dalį sudarančius baltarusiškus krovinius ateityje turėtų paįvairinti vis daugiau tolimosios Kinijos prekės ar žaliavos. Prieš trejus metus greituoju konteinerių traukiniu „Saulė“ senąjį „Šilko kelią“ atnaujinę „Lietuvos geležinkeliai“ siūlo šio kelio jungiamoms valstybėms pradėti bendradarbiauti kompleksiškiau. 

Pirmiausia jų žvilgsnis krypsta į 15 Baltarusijoje dirbančių Kinijos įmonių – norima, kad  jos ir žaliavų atsivežtų, ir produkciją išgabentų geležinkeliais.

„Aišku, pervežti jūra kainuoja  pigiau, bet veždami „Saulės“ traukiniu geležinkeliais sutaupome daug laiko. Mus jaudina tik tai, kad krovinių į Rytus yra kur kas mažiau negu į Vakarus. Bet ta kryptimi jau dirbame. Žadame pirkti daugiau lietuviškų, baltarusiškų ar net skandinaviškų prekių ir vežti jas į Kiniją, kuri tampa didžiausia pasaulio vartotoja“, – planus dėsto Kinijos ambasados Baltarusijoje prekybos atašė Liu Siuesunas.

Lietuvos transportininkų nuomone, krovinių į Rytus srautas didėtų, jei Kinijos verslininkai įkurtų savo sandėlius „Lietuvos geležinkelių“ statomuose viešuosiuose logistikos centruose ar kitaip investuotų mūsų šalyje, kaip jau elgiasi Baltarusijoje. 

Baltarusijoje yra patvirtinta industrinio parko programa, ir eilė gamybinių įmonių ten jau kelia savo kojas: elektronikos, automobilių pramonės, tekstilės, ir kitos pramonės šakos, kurioms reikės aptarnavimo logistikoje“, – teigia ekspeditorių ir logistų asociacijos „Lineka“ prezidentas Tautginas Sankauskas.

Anot AB „Lietuvos geležinkeliai“ generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos, tai būtų vienas iš geriausių būdų užsitikrinti didesnius krovinių srautus: „Čia būtų idealus dalykas į šitą projektą įtraukti ir kokią nors Kinijos verslo grupę.“

Kinų verslininkams bus siūloma apžiūrėti Vilniaus ir Kauno viešuosius logistikos centrus, jie lankysis Klaipėdos uoste. O „Lietuvos geležinkelių“ planuose – dar vienas greitasis konteinerių traukinys, kuris kursuotų į Mongoliją.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close