captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Tele2“ apskundė konkurentus

Mobiliojo ryšio bendrovių kova pasiekė Konkurencijos tarybą. „Tele2“ apskundė „Bitei“ priklausančią „Eurocom“ dėl, jų teigimu, melagingos reklamos. Esą teiginys, kad perėjusi pas konkurentus buvusi klientė sutaupė – yra melas. „Eurocom“ atstovai aiškina, kad reklama neklaidinga, ką sakyti – nėra surežisuota.
R. Vilimo (BFL) nuotr.
R. Vilimo (BFL) nuotr.

Mobiliojo ryšio bendrovių kova pasiekė Konkurencijos tarybą. „Tele2“ apskundė „Bitei“ priklausančią „Eurocom“ dėl, jų teigimu, melagingos reklamos. Esą teiginys, kad perėjusi pas konkurentus buvusi klientė sutaupė – yra melas. „Eurocom“ atstovai aiškina, kad reklama neklaidinga, ką sakyti – nėra surežisuota.

Kiek moka Ugnė – tokį klausimą uždavė telekomunikacijų bendrovė „Tele2“, pamačiusi konkurentų reklamą. Jų buvusi klientė Ugnė televizijos klipe pasakoja, kiek pinigų sutaupė pasirinkusi „Labas kontrakto“ paslaugas. 

„Per tris mėnesius sutaupiau apie 70 litų, kadangi mano abonentinis mokestis yra mažesnis, nei turėjau prieš tai“, – reklamoje kalba mergina.   

„Tele2“ atstovai sako, kad ši reklama – melas. Bendrovė suskaičiavo, kad jų buvusi klientė per tris mėnesius sumokėjo 80 litų, įskaičiuojant ir mėnesinį 17 litų mokestį už telefoną. Jį atmetus Ugnė per tris mėnesius iš viso sumokėjo 29 litus. Todėl esą niekaip negalėjo sutaupyti 70-ies litų. 

„Mes, patikrinę [Ugnės] paskutinių trijų mėnesių išlaidas mūsų tinkle, nematome tokio dydžio išlaidų, kad būtų galima tiek sutaupyti, – jos yra mažesnės. Tarp reikalavimų, [keliamų reklamai], yra teiginių teisingumas, faktai turėtų būti patikrinti“, – sako „Tele2“ teisės ir reguliavimo direktorius Tadas Bukauskas.

„Eurocom“ atstovai sako, kad reklama nieko neklaidina. Bendrovė remiasi gyventojų apklausa, kad didžioji dalis pasirinkusiųjų „Labas“ paslaugas sutaupė.  

„Mes rėmėmės klientų, perėjusių į „Labas kontraktą“, įspūdžiais. Jų manymu, jie sutaupė tiek, kiek ir sako. Reklamoje nėra surežisuota, ką jie turi sakyti. Jie sakė tai, ką jaučia ir ką mano“, – tvirtina „Eurocom” generalinis direktorius Aurimas Kapočius.  

Tele2“ sako, kad lyginamoji reklama reikalauja teiginius tikrinti. „Eurocom“ atkerta, kad įstatymas aiškiai to nenurodo. Kuri kompanija teisi, spręs Konkurencijos taryba. Kol kas ji svarsto, ar pradėti tyrimą dėl galimos klaidinamos reklamos. Įtarimams pasitvirtinus, reklamą reikia nutraukti arba pakeisti. Kol sprendimo nėra, reklama ir toliau transliuojama. 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...