captcha

Jūsų klausimas priimtas

Ant Londono tilto sumontuota daugiau nei 4 tūkst. saulės baterijų

Praėjusią savaitę po beveik penkerius metus trukusių darbų buvo iškilmingai atidarytas didžiausias pasaulyje saulės energija varomas tiltas. Tikimasi, jog ant Blackfriarso tilto, einančio per Temzės upę Londone, sumontuotos saulės baterijos pagamins pusę reikiamos elektros energijos ant tilto įsikūrusiai traukinių stočiai, rašo guardian.com.
solarcentury.com nuotr.
solarcentury.com nuotr.

Praėjusią savaitę po beveik penkerius metus trukusių darbų buvo iškilmingai atidarytas didžiausias pasaulyje saulės energija varomas tiltas. Tikimasi, jog ant Blackfriarso tilto, einančio per Temzės upę Londone, sumontuotos saulės baterijos pagamins pusę reikiamos elektros energijos ant tilto įsikūrusiai traukinių stočiai, rašo guardian.com.

Saulės baterijos – tvaraus miesto simbolis

Ant per Temzės upę einančio tilto stogo iš viso buvo sumontuota 4,4 tūkst. saulės baterijų. Londono Blackfriarso stotį valdanti traukinių bendrovė „First Capital Connect“ tikisi, jog naujosios baterijos ne tik pagamins apie pusę pastatui reikalingos elektros energijos, bet ir vidutiniškai 511 tonų per metus padės sumažinti išmetamą šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį.

„Elektriniai traukiniai jau dabar yra pati draugiškiausia aplinkai transporto priemonė – šis stogas garantuos mūsų keleiviams dar „žalesnę“ kelionę,“ – sakė „First Capital Connect“ vykdantysis direktorius Davidas Stathamas.

„Be to, dėl išskirtinio stogo dizaino mūsų stotis jau tapo vienu iš miesto simbolių, matomu kelių mylių atstumu palei Temzę.“

Tiltas taip pat yra puiki reklama Londonui, siekiančiam tapti tvariu miestu. Tiek turistai, tiek dirbantieji mieste atvykę į Jungtinės Karalystės sostinę pirmiausia išvys saulės baterijas.

Iš anksto suplanavus, kainuoja mažiau

Saulės baterijas įrengusiai „Solarcentury“ kompanijai tai buvo vienas iš sudėtingiausių projektų.
„Skirtingos stogo detalės atvyko skirtingu laiku. Montavimas priminė sudėtingą dėlionę,“ – pasakojo vyresnysis projektų vadovas Gavinas Robertsas.

Jis pridūrė, jog darbus gerokai apsunkino Blackfriarso stoties vieta miesto centre. Stotis veikė montavimo darbų metu, todėl reikėjo užtikrinti ne tik darbininkų, bet ir keleivių saugumą.
Pasak „Solarcentury“ atstovų, projektą pavyko įgyvendinti sėkmingai dėl iš anksto paruoštų planų, kurie padėjo sklandžiai integruoti saulės baterijas į bendrą stoties atnaujinimo projektą.

„Apie saulės baterijų įrengimą dažniausiai pagalvojama jau po visko, pačioje projekto pabaigoje. Šio projekto atveju viskas buvo suplanuota iš anksto, todėl darbai buvo atlikti ne tik greičiau, bet ir pigiau,“ – sakė „Solarcentury“ pardavimų vadovė Suzanna Lashford.

„Mums tai pavyko puikiai įgyvendinti Blackfriarso stotyje, bet ir ateityje privalome užtikrinti, kuo mažesnę projektų kainą. Tuomet jie bus žymiai patrauklesni klientams ir tokius įrengimus matysime vis dažniau.“

S. Lashford tikisi, jog šis projektas taip pat paskatins didelių infrastruktūros projektų vystytojus atsigręžti į atsinaujinančius energijos šaltinius ir pasinaudoti jų nauda savo projektuose.

Kviečiame pasižiūrėti, kaip buvo montuojamos saulės baterijos ant Blackfriarso tilto:

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close