captcha

Jūsų klausimas priimtas

Prekybos centrai pažers naujienų

Didieji Lietuvos prekybos centrai šiemet žada naujienų savo klientams: suskaičiavę praėjusių metų rezultatus prekybininkai anonsuoja naujai ateinančius prekės ženklus, atitinkamai – ir nuomininkus.
V. Jurevičiaus (BFL) nuotr.
V. Jurevičiaus (BFL) nuotr.

Didieji Lietuvos prekybos centrai šiemet žada naujienų savo klientams: suskaičiavę praėjusių metų rezultatus prekybininkai anonsuoja naujai ateinančius prekės ženklus, atitinkamai – ir nuomininkus.

Nors šiuo metu dar nesibaigė žiemos išpardavimai, parduotuvės jau ima ruoštis pavasario kolekcijoms, kurių dauguma turėtų atkeliauti vasario viduryje. Tačiau naujos kolekcijos – ne vienintelės prekybininkų ruošiamos naujienos.

„Artimiausiu metu „Oze“ duris atvers mados namų „Tommy Hilfiger“ salonas, pasaulinio drabužių tinklo „H&M“ bei dar keletas naujų parduotuvių“, – skelbia prekybos centro atstovai.

Planuojama, kad „Tommy Hilfiger“ parduotuvė duris atvers kovą, o kuomet darbą pradės „H&M“ – neskelbiama dėl pasirašytų konfidencialumo susitarimų.

Vilniaus ir Klaipėdos „Akropolyje“ duris atvėrusios „H&M“ parduotuvės šiemet plėsis ir kituose prekybos centruose, pavyzdžiui, Gedimino prospekte įsikūrusiame „Gedimino 9“. Skelbta, kad Švedijos drabužių prekybos tinklas duris šiame komplekse turėtų atverti kovo 8 d.

Naujienų šiemet turi ir kiti prekybininkai: prekybos centre „Europa“ prieš porą savaičių įsikūrė restoranas „Takeway“, parduotuvėje „Premium“ pradėta prekiauti „EscadaSport“ drabužiais, o sausio pabaigoje erdvesnėse patalpose įsikurs grožio salonas „Figaro“.

Prekybos centras „Mega“ savo komentare teigė, kad apie planus praneš atskiru pranešimu.

Ne visi skelbia prekės ženklus

Ne visi prekybos centrai anonsuoja, kokie prekių ženklai turėtų artimiausiu metu ateiti į jų patalpas.

„Svarbiausi šių metų mūsų uždaviniai yra dar labiau sustiprinti atskirus segmentus ir tęsti derybas dėl naujų, Lietuvoje dar neatstovaujamų prekių ženklų atvedimo į šalį. Kaip jau skelbta, Šiaulių „Akropolyje“ šiemet duris atvers „H&M“ parduotuvė. Vilniuje šiemet atnaujiname kavines bei restoranus, Klaipėdoje stipriname laisvalaikio ir sporto prekių segmentą“, – pasakojo bendrovės „Akropolis LT“ vadovė Renata Jakubčionienė.

Pasak jos, „Akropolis“ derasi su keletu Baltijos šalyse dar parduotuvių neturinčių pasaulinių prekių ženklų.

„Tačiau kol kas apie jas viešai nekomentuosime“, – sakė R. Jakubčionienė.

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...