captcha

Jūsų klausimas priimtas

Prezidento rinkimų milijonų laukia ir reklamos rinka

Laukiama, jog šiemet politinei reklamai ir komunikacijai bus atseikėta gerokai daugiau nei per paskutinius prezidento rinkimus 2009 metais, rašo portalas vz.lt.
T. Lukšio (BFL) nuotr.
T. Lukšio (BFL) nuotr.

Laukiama, jog šiemet politinei reklamai ir komunikacijai bus atseikėta gerokai daugiau nei per paskutinius prezidento rinkimus 2009 metais, rašo portalas vz.lt.

Planuojama, kad vienas kandidatas per šiuos prezidento rinkimus maksimaliai gali išleisti iki 2,6 mln. litų. Dar tiek pat kiekvienas kandidatas gali skirti ir Europos parlamento rinkimų kampanijai. Pastarieji rinkimai sutaps su galimu antruoju Lietuvos prezidento rinkimų turu.

Komunikacijos agentūra „VIP Communications“ dirba su socialdemokratais ir jų iškeltu kandidatu Zigmantu Balčyčiu. Su šia partija sutartis yra pasirašiusi ir reklamos agentūra „Milk“ bei žiniasklaidos planavimo bendrovė „Carat“.

Su liberalais susitarė Kristino Taukačiko vadovaujama viešųjų ryšių bendrove „Basanova“. Planų dirbti su politikais per šiuos rinkimus, teigiama rinkoje, turi ir žiniasklaidos planavimo agentūra „Via Media“ („Mindshare Baltics“), „Media House“, „Omnicom Media Group“, iš reklamos agentūrų – „New!“.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tema: Lietuvos Prezidento rinkimai

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...