captcha

Jūsų klausimas priimtas

Dėl „Kautros“ ir „Toks“ susijungimo bilietai brangti neturėtų

Didžiausių privačių keleivių vežimo autobusais bendrovių „Kautra“ ir „Toks“ sandoris turės įtakos rinkai, neabejoja konkurentai, tačiau susijungimo nesibaimina.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Didžiausių privačių keleivių vežimo autobusais bendrovių „Kautra“ ir „Toks“ sandoris turės įtakos rinkai, neabejoja konkurentai, tačiau susijungimo nesibaimina.

Nors vartotojai regi naujo monopolio gimimą, bilietų kainų kilimą, vežėjai mano, kad konkurencija išliks, be to, autobusai varžosi ir su geležinkeliu, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.  

„Mes nebijome šio susijungimo, tokio pirkimo. Jei bilietų kainos kils, tai ne dėl to, kad „Kautra“ nupirks „Toks“. Bet kainos neturėtų kilti, nes jų sąnaudos turėtų sumažėti“, – portalui teigė Klaipėdos autobusų parko direktorė Jelizaveta Daugininkienė, pasak kurios, tolimojo keleivių vežimo rinka Lietuvoje yra padalyta.

Šiaulių bendrovės „Busturas“ generalinis direktorius Tomas Bielinskas irgi nemano, kad sandoris įmonei turėtų esminę įtaką: „Taip, mes šiek tiek konkuruojame, tačiau yra konkretūs keleivių poreikiai. Dėl tokio dviejų didžiausių vežėjų susijungimo keleivių Lietuvoje nepadaugės. Galbūt parengta nežinomų sprendimų, kas naudinga stambėjant“.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close