captcha

Jūsų klausimas priimtas

Asociacijos vadovas: „Maximai“ Latvijoje reiktų pamiršti reklaminį šūkį

Prekės ženklo „Maximai“, kurios parduotuvės stogas prieš mėnesį įgriuvo Rygoje, Latvijoje nereikėtų keisti, bet garsųjį reklamos šūkį jau reikėtų pamiršti. Taip mano Latvijos prekybininkų asociacijos vadovas Henrikas Danusevičas, rašo „Lietuvos rytas“.
R. Kokšarovo BFL/F64 nuotr.
R. Kokšarovo BFL/F64 nuotr.

Prekės ženklo „Maximai“, kurios parduotuvės stogas prieš mėnesį įgriuvo Rygoje, Latvijoje nereikėtų keisti, bet garsųjį reklamos šūkį jau reikėtų pamiršti. Taip mano Latvijos prekybininkų asociacijos vadovas Henrikas Danusevičas, rašo „Lietuvos rytas“.

„Reikia laiko, daugiau laiko, kad viskas vėl grįžtų į senas vėžes. Tikrai nemanau, kad „Maximai“ Latvijoje reikia keisti pavadinimą, bet šūkį „Apie viską pagalvota" jau vertėtų tikrai užmiršti“, – sakė H. Danusevičas.

Pasak jo, „Maxima“ visada buvo viena iš lyderių pagal apyvartą, tačiau nėra ko stebėtis, kad jų apyvarta krito.

„Gali būti, kad ši tragedija „Maximą“ išstums iš lyderių pozicijų. Bet viskam reikia laiko. Reikia palaukti, kol viskas susigulės, nurims, ir padaryti tam tikras išvadas. Neabejoju, kad pirkėjai sugrįš į parduotuves „Maxima“. Šis prekybos tinklas visada mokėjo pasiūlyti geras kainas, ir tai labai svarbu“, – sakė asociacijos vadovas.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close