captcha

Jūsų klausimas priimtas

Lietuvos gamintojai jau pajuto „Maxima“ boikotą Latvijoje

Kai kurios Lietuvos įmonės, tiekiančios prekes „Maxima“ parduotuvėms Latvijoje, teigia jau jaučiančios kaimyninėje šalyje paskelbto lietuviško tinklo boikoto pasekmes. Sumažėjus pirkėjų lietuviškų produktų į „Maxima Latvija“ parduotuves išvežama taip pat mažiau.
K. Vanago (BFL) nuotr.
K. Vanago (BFL) nuotr.

Kai kurios Lietuvos įmonės, tiekiančios prekes „Maxima“ parduotuvėms Latvijoje, teigia jau jaučiančios kaimyninėje šalyje paskelbto lietuviško tinklo boikoto pasekmes. Sumažėjus pirkėjų lietuviškų produktų į „Maxima Latvija“ parduotuves išvežama taip pat mažiau.

„Praėjusios savaitės pabaigoje užsakomos mėsos kiekiai pradėjo mažėti. Ypač tai galima pasakyti apie Rygoje esančias parduotuves. Tiesa, kol kas negalima pasakyti, kad užsakymai sumažėjo labai smarkiai“, – portalui lrytas.lt pasakojo vienos šviežią mėsą į Latviją vežančios įmonės atstovas.

Visi lrytas.lt kalbinti verslininkai sutiko kalbėti tik tuo atveju, jeigu publikacijoje nebus minimi jų vadovaujamų įmonių pavadinimai.

„Nenorime, kad mūsų pavadinimai būtų įvardijami straipsniuose apie šią tragišką istoriją“, – sakė vienas pieno produktus gaminančios bendrovės vadovas.

Apklausus šešias įmones, paaiškėjo, kad lietuviškų maisto produktų eksportas į Latviją pastarąją savaitę nepakito. Tai būtų galima paaiškinti tuo, kad lietuviškų mėsos, pieno, bakalėjos ir kitų produktų galima rasti ne tik „Maxima“, bet ir „Iki“ ar „Rimi“ parduotuvėse.

„Mes dirbame su visais didžiausiais Latvijos prekybos tinklais. Jei „Maxima“, sakykim, užsakytų mažiau, padidėtų jų konkurentų užsakymai“, – pasakojo vienos bakalėjos produkciją į Latviją vežančios įmonės atstovas.

Kai kurie verslininkai mano, kad vertinti „Maxima“ parduotuvių boikotą dar ankstoka.

„Nors šviežių produktų užsakymai atnaujinami kiekvieną dieną arba kas dvi, kalbėti apie boikoto mastus ir pasekmes dar per anksti. Neaišku, kiek žmonių realiai įsijungė į šią akciją“, – teigė kitos pieno produktus vežančios įmonės vadovas.

Visi verslininkai mano, kad boikotas greitai išsikvėps ir jo pasekmės nebus didelės. Juo labiau, kad artėjant gruodžio šventėms pardavimas vis tiek augs.

„Manau, kad tai daugiau šou ir politikų kalbos. Lietuvoje užsakymai į „Maxima“ tikrai nemažėjo“, – apie „Maxima“ parduotuvių boikotą Latvijoje savo nuomonę pareiškė vienas lietuvis verslininkas.

Rinkodaros specialistas Linas Šimonis taip pat mano, kad tuo atveju, jei „Maxima“ daugiau nedarys jokių klaidų, boikoto kampanija greitai išsikvėps.

„Boikotas „Maxima“ greičiau gali atnešti trumpalaikę žalą. Tokios kompanijos, kaip „Maxima“, turinčios labai stiprų prekinį ženklą, krizes paprastai išgyvena lengviau. Ši istorija pasimirš, tai yra natūralu, o prekybos tinklo valdymas yra ilgalaikis verslas“, – sakė L. Šimonis.

„Maxima Latvija“ nekomentuoja, kaip Rygos tragedija paveikė įmonės verslą.

Šaltinis www.lrytas.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...