captcha

Jūsų klausimas priimtas

Išdrįso pripažinti, kad savo kailiu pajuto „Ikea” ir „H&M” atėjimą

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ teigia, kad pajautė dviejų prekybos milžinų - „H&M“ ir „Ikea” – atėjimą į Lietuvos rinką. Tiesa, poveikį vadina „trumpalaikiu”.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ teigia, kad pajautė dviejų prekybos milžinų - „H&M“ ir „Ikea” – atėjimą į Lietuvos rinką. Tiesa, poveikį vadina „trumpalaikiu”.

„Ozas” skaičiuoja, kad prekybos centro nuomininkų apyvarta per sausį – rugsėjį augo 15 proc., o rugpjūtį srautus pakoregavęs „H&M” ir „Ikea” parduotuvių atidarymas.

„Trečias šių metų ketvirtis prasidėjo iš tiesų ženkliu vartojimo augimu – jo proveržis buvo jaučiamas visoje mažmeninės prekybos rinkoje. Visada kryptingai stiprindami mūsų prekybos centro pozicijas ir tam pasiruošę iš anksto, žinojome, jog „Ikea” ir „H&M” atidarymai turės tik trumpalaikės įtakos mūsų rezultatams. Prognozės pasitvirtino, o kai kurios mūsų centre veikiančios namų apyvokos prekių ir drabužių parduotuvės jau kitą mėnesį po didžiųjų rinkos naujienų fiksavo žymiai ūgtelėjusius pardavimus“, – sako prekybos ir pramogų centro „Ozas“ direktorė Inga Navickaitė.

Statistikos departamento duomenimis, per pirmus 9 šių metų mėnesius mažmeninė prekyba augo 4,9 proc., lyginant su atitinkamu laikotarpiu pernai. Labiausiai augo prekyba naudotais daiktais (13,6 proc.) bei drabužiais ir avalyne (10,1 proc.), smuko – maistu, gėrimais ir tabaku specializuotose parduotuvėse (-8,6 proc.)

Primename, kad prekybos centras „Ikea“ buvo atidarytas rugpjūčio viduryje, o pirmoji „H&M” parduotuvė atidaryta sostinės „Akropolio” prekybos centre rugpjūčio 24 d. Planuojama, kad minėto mažmeninės prekybos tinklo parduotuvės atsidarys ir kitose šalies prekybos centruose.

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Ekonomika

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...